دکتر «محمدرضا امیربیگلو» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود:بیش از 53 هزار بیمار در درمانگاه اورژانس و بیش از 44 هزار نفر در کلینیک ویژه بیمارستانی امام رضا (ع) پذیرش و از خدمات درمانی بهره مند شدند.
وی ادامه داد: 30 پزشک در 15 تخصص داخلی، مغز و اعصاب، زنان و زایمان ، قلب و عروق ،اطفال ،بیهوشی، چشم پزشک، ارتوپدی، متخصص پیشگیری اجتماعی، متخصص جراحی عمومی، اعصاب و روان، متخصص طب فیزیک، پوست، عفونی و متخصص گوش حلق بینی در این کلینیک فعال هستند.
سرپرست معاونت درمان دانشکده علوم پزشکی خمین اظهار داشت: انواع جراحی در اتاق عمل سرپایی، نوارعصب و عضله، ساکشن گوش و تامپون بینی، مشاوره تغذیه و دیابت، انواع تزریقات پوستی، پاپ اسمیر،گچ گیری و آتل از مهمترین فعالیت های کلینیک تخصصی بیمارستانی است.
دکتر امیر بیگلو افزود: 200 میلیون ریال اعتبار برای ارایه خدمات رفاهی به مراجعه کنندکان برای افزایش فضای داخلی سالن های انتظار، خرید بیش از 100 عدد صندلی و نصب تلویزیون در کلینیک امام رضا (ع) هزینه شده است.
سرپرست بیمارستان امام خمینی(ره) خمین یادآور شد: کلینیک تخصصی خمین نخستین مرکز تخصصی ویژه بیمارستانی در استان مرکزی است که 2 سال گذشته در زمینی به مساحت یکهزار و 400 مترمربع با زیر بنای 750 متر در جوار بیمارستان امام خمینی (ره) این شهر ساخته شد.
دکتر امیر بیگلو ادامه داد: برای ساخت و تجهیز این کلینیک 13 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده و این مرکز مجهز به امکانات پیشرفته پزشکی برای ارایه خدمات هرچه بهتر به مراجعه کنندگان است.
شهرستان خمین با 105 هزار نفر جمعیت دارای یک بیمارستان با خدمات درمانی و بستری است که ضریب اشغال تخت آن 75 درصد است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.