«حسین محمودی فر» روز چهارشنبه در گفت و گو باایرنا اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره توجه دادن آحاد جامعه به موضوع آسیب های اجتماعی با استفاده از ظرفیت هنر است زیرا هنرمندان می توانند با قابلیت هایشان و بهره گیری از ابزار فرهنگی و نقد هنرمندانه خود،‌ توجه مسئولان و جامعه را نسبت به آسیب های اجتماعی جلب کنند.
وی افزود: فیلم های تهیه شده که در این جشنواره شرکت داده می شوند باید با زمینه های داستانی و مستند و به صورت 120 ثانیه ای تهیه شود.
وی گفت: این جشنواره در بخش های داستانی و مستند برگزار می شود که از میان آثار ارسال شده با رای هیات داوران سه اثر منتخب مورد تجلیل قرار می گیرد ضمن اینکه در بخش ویژه این جشنواره که با عنوان حمایت از تولیدات داخلی و کالای ایرانی است نیز یک اثر برجسته معرفی می شود.
محمودی فر گفت: سه فیلم برتر در هر 2 بخش داستانی و مستند به ترتیب هفت،‌ پنج و سه میلیون ریال هدیه نقدی،‌ لوح افتخار و تندیس جشنواره را دریافت می کنندو به اثر منتخب بخش ویژه نیز مبلغ پنج میلیون ریال همراه با لوح افتخار و تندیس تقدیم می شود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه گفت: پانزدهم بهمن ماه امسال آخرین مهلت برای ارسال آثار هنرمندان و فیلمسازان به این جشنواره است و در روز بیستم بهمن نیز آثار راه یافته به بخش مسابقه اعلام و در نهایت آیین اختتامیه و اکران فیلم های منتخب جشنواره در روز 25 بهمن برگزار می شود.
وی در خصوص شرایط فیلم های 120 ثانیه ای که می توانند در این جشنواره شرکت کنند،‌ گفت: این آثار باید در سه سال اخیر تولید شده باشند.
محمودی فر از علاقه مندان به حضور در جشنواره فیلم 120 ثانیه ای ساوه خواست که آثار خود را به نشانی ساوه - خیابان شریعتی - میدان مادر - اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی- نمایندگی انجمن سینمای جوان با کد پستی 3918698579 ارسال یا با شماره تلفن 08642223240 تماس بگیرند.
شهرستان ساوه با 285 هزار نفر جمعیت دارای 70 هزار جوان و یک سالن سینما است.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.