به گزارش ایرنا، « عبدالرضا خلیلی» روز سه شنبه در جمع اصحاب رسانه افزود: برنامه ریزی مدون در مدیریت مصرف آب باعث شد که با وجود مشکلات حاد هیچ یک از شهرستان های 12گانه استان با قطعی آب مواجه نشوند.
وی اظهار داشت: همکاری آگاهانه مردم و فرهنگ سازی باعث شد تا تابستان امسال مصرف آب در استان نسبت به مدت مشابه پارسال رشد نداشته باشد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: منطقه بندی، طرح تعادل بخشی و بازسازی تاسیسات با وجود تنگناهای مالی در استان انجام شد و سبب شد استان مرکزی فصل تابستان را با کمترین کمبودبه پایان برساند.
خلیلی افزود: برداشت از منابع آبی در سال جاری افزایش دارد و با وجود اینکه سازمان هواشناسی بارش های سال را مطلوب اعلام کرده اما، نمی تواند جبران کننده حجم آب برداشتی از ذخایر زیرزمینی باشد.
وی اظهار داشت: برای مدیریت مصرف نیاز به برنامه ریزی مدونی است که این مهم در شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی با سرفصل های فرهنگی، استفاده از فضای مجازی، رسانه ها، تامین شیرآلات کم مصرف برای مشترکان و راه اندازی پارلمان شرکت آب و فاضلاب طراحی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: مرحله دوم آبرسانی به محلات، تکمیل ساخت تصفیه خانه خمین، تکمیل آبرسانی به دلیجان و فراهان از جمله طرح های شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی در سال جاری است.
447هزار مشترک آب و 255 هزار مشترک فاضلاب در استان مرکزی از خدمات شبکه بهره مند می شوند.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.