«لادن مهدوی» در حاشیه برپایی سیزدهمین نمایشگاه تخصصی الکامپ اراک در گفت و گو با ایرنا افزود: نمایشگاه الکامپ فرصت مناسبی است تا دستاوردها و محصولات حوزه آی تی در بخش های نرم افزاری، سخت افزاری و امنیت شبکه نمایش داده شود.
وی بیان کرد: در این نمایشگاه توان تصویری و مزیت های استان مرکزی در زمینه آی تی قابل عرضه به تولیدکنندگان، تامین کنندگان، و شرکت های خدمات رسان است.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی ادامه داد: این استان با توجه به برخورداری از مراکز دانشگاهی معتبر و بهره مندی از صنایع مادر، کوچک و متوسط موقعیت منحصر به فردی در حوزه آی تی در کشور دارد.
مهدوی اظهار داشت: اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی حمایت ویژه ای از کسب و کارهای نوپا و استارتاپ های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد و در این زمینه تسهیلات ویژه ای پیش بینی شده است.
وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی و توجیهی برای صاحب نظران حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات و تسهیل در روند صدور مجوزهای لازم استارتاپ نیز از دیگر اقدامات این حوزه است.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مرکزی افزود: حمایت از شرکت های خصوصی حوزه آی تی با پرداخت تسهیلات وجوه اداره شده، اشتغال روستایی و اشتغال فراگیر بخش دیگری از اقدام های این نهاد است.
استان مرکزی با 12 شهرستان دارای بیش از یک میلیون و 400 هزار نفر جمعیت است.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.