به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز دوشنبه در دیدار با مدیران و کارکنان بانک تجارت و مسکن استان مرکزی افزود: جمهوری اسلامی ایران به دلیل کارشکنی ها و توطئه های دشمنان اسلام و انقلاب علیه کشور در زمینه اقتصادی در شرایط خاصی قرار دارد و این تحریم ها به بانک ها و نهاد های مالی بیشترین فشار را وارد می کند.
وی ادامه داد: بانک ها و موسسه های مالی کشور به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی با همراهی و همکاری هرچه بیشتر با مردم و واحدهای تولیدی نقش مهمی در مقابله با توطئه ها اقتصادی دشمن علیه مردم کشور برعهده دارند.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: بانک ها و نهادهای ملی کشور و استان تسهیل و پرداخت به موقع تسهیلات می توانند از تعظیلی واحدهای تولیدی، افزایش بیکاری در جامعه و بروز مشکلات برای مردم و جامعه جلوگیری کنند.
آقازاده با یادآوری نامگذاری امسال توسط رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حمایت از کالای ایرانی افزود: با توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب تمامی دستگاه ها رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی مردم را در دستور کار خود قرار داده اند.
وی با تاکید بر مساعدت و حمایت هرچه بیشتر بانک ها از صنایع و تولیدکنندگان استان مرکزی توسط بانک ها ادامه داد: این استان سومین استان صنعتی و جز هفت استان برخوردار اقتصاد کشاورزی کشور به شمار می رود که همراهی و همکاری این نهادها با واحدهای صنعتی نقش مهمی در رفع مشکلات و بهبود وضعیت اقتصادی استان به همراه دارد.
استاندار مرکزی به همراه معاون هماهنگی و توسعه منابع استانداری ، مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری و سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری این استان از سرپرستی بانک تجارت و بانک مسکن استان دیدار و از نزدیک با مشکلات این واحدها آشنا شد.
استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور به شمار می رود که بیش از 2 هزار و 900 واحد صنعتی دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.