«محمد نجفی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این محموله ها شامل برنج، روغن، گوشت قرمز، گوشت سفید، حبوبات، چای، قند و شکر، خرما، انواع کنسرو، ترشی، رب گوجه فرنگی چادر، فرش، زیر انداز، موکت، پتو، آبگرمکن، ظروف یک بار مصرف است.
وی گفت: ارزش ریالی این محموله ها را به غیر از کالاهای غیر خوراکی 2 میلیارد و 400 میلیون ریال است و 85 خادم نیز برای پذیرایی از زائران حسینی به کربلای معلا اعزام شدند.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات گفت: ستاد این شهرستان با برپایی موکب در مسیر راهپیمایی اربعین خدمات پذیرایی و اسکان یکهزار و 700 زائر حسینی را متعهد شد.
نجفی افزود: این موکب ها روزانه هشت هزار وعده غذایی شام و ناهار ،هفت هزار صبحانه را برای پذیرایی از زائران حسینی تدارک می بینند.
وی ادامه داد: راه اندازی یک درمانگاه با 15 پزشک و پرستار نیز برای ارایه خدمات سلامت به زائران حسینی اربعین از سوی محلات تدارک دیده شده که این درمانگاه مجهز به دارو به ارزش 400 میلیون ریال شده است.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات گفت: پنج کمیته تدارکات، بهداشت و درمان ، ایستگاه صلواتی، فرهنگی و اسکان برای پذیرایی و ارایه خدمات به زائران حسینی در اربعین فعال شده است.
نجفی گفت: بسته های فرهنگی ویژه کودکان به ارزش 10 میلیون ریال نیز تدارک دیده شده که در مسیر پیاده روی اربعین حسینی به کودکان اهدا می شود.
وی ادامه داد: ایستگاه صلواتی روزانه 12 هزار نفر را با کیک و شیر، چای، شربت و نان پذیرایی می کند.
مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات محلات اظهار داشت: موکب های محلاتی ها به مدت 10 روز به زائران امام حسین(ع) خدمات رسانی دارند.
محلات در سال های اخیر در امر کمک به بازسازی عتبات عالیات طبق سنجش ستاد مرکزی رتبه نخست کشور را کسب کرده است.
کمک های خیران محلات به صورت نقدی و جنسی برای بازسازی عتبات عالیات نسبت به جمعیت این شهرستان در کشور شاخص است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.