مدیر سامانه خوش شهروندی استان مرکزی در حاشیه راه اندازی سامانه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این سامانه از خدمات نوین پست کشور است که با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی راه اندازی شده است.
«محمد دالمند» گفت: ارایه خدمات بهینه به اقشار مختلف مردم، کاهش آلایندگی های زیست محیطی و رفت و آمد شهری با استفاده از ابزارهای فناوری اطلاعات از اهداف راه اندازی این سامانه است.
مدیر سامانه خوش شهروندی استان مرکزی افزود: سرویس پست تلفنی 193 امکان دریافت مرسولات پستی از در منزل و محل کار افراد بدون نیاز به مراجعه حضوری به دفاتر پستی را فراهم می کند.
دالمند گفت: مزیت های مهم این سرویس در بسترهای الکترونیکی، فیزیکی و مالی، امنیت و ایمنی دریافت و توزیع کالا و خدمات، صرفه جویی در زمان و هزینه نقش اساسی آن در خدمت رسانی موثر و مطلوب است.
وی اظهار داشت: این سامانه خدماتی شامل ساختمانی، تعمیراتی، نظافتی، پزشکی، الکترونیکی و رایانه ای و نیز بخشی دیگر از خدمات شامل خرید بلیت قطار، هواپیما، اتوبوس و برنامه های مختلف، به صورت الکترونیکی ارائه می شود.
مدیر سامانه خوش شهروندی استان مرکزی یادآور شد: هزینه استفاده از این خدمت در مقایسه با بازار رقابتی همان نرخ تعرفه هزینه های پستی است و به همین دلیل از نرخ سرویس پیک موتوری و دیگر سرویس های توزیع مرسولات شرکت های مشابه کمتر است و پایین بودن قیمت ارائه خدمات به مشتریان جذابیت لازم را در استفاده از این نوع خدمت و سرویس پستی را به دنبال خواهد داشت.
استان مرکزی 12 شهرستان و یک میلیون 450 هزار نفر جمعیت دارد.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.