سرهنگ «علی هاشمی » روز پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه افزود: 819 کیلوگرم از این کشفیات در جاده های دلیجان از قاچاقچیان و خودروهای عبوری و ر 83کیلوگرم آن در سطح شهرستان از خرده فروشان و توزیع کنندگان کشف شده است.
وی اظهارداشت: اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده در 10 مرحله منجر به پاکسازی این بخش ها و دستگیری 18 فروشنده حرفه ای و 194 معتاد متجاهردر دلیجان شد.
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: 45 میلیارد ریال کالای قاچاق در نیمه ااول امسال در این شهرستان از قاچاقچیان کشف شده است.
وی بیان کرد: 135 هزار لیتر سوخت قاچاق نیز امسال در لیجان کشف و ضبط شده است.
سرهنگ هاشمی از دستگیری 148 سارق منازل، خودرو و احشام دلیجان در سال جاری خبر داد و افزود: چهار باند سرقت نیز در این مدت متلاشی شد که دستگیری سارقان در همسنجی با نیمه پارسال 39 درصد و کشف سرقت 10 درصد افزایش یافته است.
وی بیان کرد: بیش از 50 درصد از عملیات ها منجر به کشف اموال مسروقه و تحویل به صاحبان کالا و مال باختگان شده است.
فرمانده انتظامی دلیجان گفت: همچنین امسال 281 موتورسیکلت بدون مدارک، پلاک، بیمه نامه و 393 دستگاه انواع خودرو به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقررات، نداشتن مدارک قانونی توقیف شده است.
سرهنگ هاشمی افزود: 6 هزار و 693 تماس نیز در سال جاری با فوریت های پلیسی 110 این شهرستان برقرار شده که در همسنجی با 6 ماهه نخست پارسال 53 درصد افزایش یافته است.
دلیجان واقع در جنوب استان مرکزی با 50 هزار نفر جمعیت در مسیر راه اصلی استان های جنوبی و شرقی با استان های شمالی و مرکزی واقع شده است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.