به گزارش ایرنا، سید«علی آقازاده» روز چهارشنبه در نشست مردمی با تولیدکنندگان و مردم استان مرکزی در اراک افزود: برگزاری این نشست ها تاثیر بسزایی در افزایش ارتباط هرچه بیشتر مردم با مسئولان، افزایش اعتماد عمومی و تسریع در رفع مشکلات جامعه دارد.
وی ادامه داد: در این نشست ها با تعامل و همدلی هرچه بیشتر مسئولان و مردم زمینه حل برخی مشکلات و افزایش تولید و اشتغال در استان فراهم می شود.
استاندار مرکزی خاطر نشان کرد: تسهیل در رفع مشکلات مردم و واحدهای تولیدی و بهره گیری از ظرفیت بخش خصوصی یکی از بهترین راهبردها برای رفع معضل بیکاری و افزایش اشتغال پایدار در جامعه به شمار می رود که این مهم با برگزاری نشست های مردمی، اتحاد و همدلی بخش خصوصی و دولتی محقق می شود.
آقازاده گفت: نشست روز جاری با هدف رفع مشکلات مردم و اختلافات برخی دستگاه های اجرایی استان برگزار شده است.
در این نشست که با حضور استاندار مرکزی و برخی مدیران اجرایی استان برگزار شد دستورات لازم برای 6 پرونده مورد اختلاف برخی دستگاه های اجرایی استان صادر شد.
همچنین در این نشست به مشکلات 10 نفر از تولیدکنندگان و مردم استان مرکزی در حوزه های مختلف کشاورزی، سرمایه گذاری و اقتصادی توسط استاندار رسیدگی و دستورات لازم برای رفع این مشکلات به دستگاه های اجرایی و فرمانداران صادر شد.
استان مرکزی چهارمین قطب صنعت کشور و دومین قطب صنایع مادر تخصصی کشور است که در تنوع تولیدات صنعتی در کشور رتبه نخست را دارد.
1955/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.