«اسماعیل خانجانی» روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: برای فراهم کردن فرصت اشتغال برای این مددجویان 9 میلیارد و 500 میلیون ریال در قالب تسهیلات 50 تا 200 میلیون ریال پرداخت شده است.
وی اظهارداشت: تسهیلات اشتغالزایی از محل تبصره 16 در بخش های کارآفرینی، راه اندازی کارگاه های کوچک، توانمند سازی و خوداشتغالی معلولان پرداخت می شود.
وی با اشاره به تخصیص 22 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش ادامه داد: 74 مددجو تا کنون برای دریافت 12میلیارد و 870 میلیون ریال به بانک های عامل معرفی شدند.
رئیس بهزیستی خمین گفت: 17 نفر از مددجویان معرفی شده موفق شدند سه میلیارد ریال تسهیلات از اعتبارات ابلاغی امسال را دریافت کنند.
خانجانی ادامه داد: این تسهیلات برای ایجاد مشاغلی چون دامداری، مکانیکی، خیاطی، قالیبافی، طباخی، کشاورزی، زنبورداری، ویدئوکلوپ و تولید گل و گیاه به مددجویان متقاضی پرداخت شده است.
وی تاکید کرد: 6 میلیارد و500 میلیون ریال تسهیلات اشتغال نیز از باقیمانده اعتبارات بند د تبصره 16 پارسال به 45 مددجو پرداخت شد.
خانجانی با اشاره به ایجاد 150 فرصت شغلی پایدار درسال گذشته برای مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی در خمین، گفت: این مشاغل با اعطای 21 میلیارد و 250 میلیون ریال تسهیلات فراهم شده است.
هفت هزار نفر در خمین زیر پوشش نهاد حمایتی و خدماتی بهزیستی قرار دارند.
7277/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.