به گزارش ایرنا، « شهریار فولادوند» روز شنبه در آیین ورود نوآموزان پیش دبستانی و دانش آموزان پایه اول ابتدایی (غنچه ها و شکوفه ها) به مدارس استان مرکزی، در اراک افزود: این دانش آموزان با حضور در یکهزار و 200 واحد آموزشی این استان برای نخستین بار حضور در مدرسه و کلاس درس را تجربه می کنند.
وی ادامه داد: 17 هزار نوآموز پیش دبستانی در سال تحصیلی جدید در مراکز آموزشی استان مرکزی حضور یافته و آموزش های قبل از ورود به دبستان را فرا می گیرند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی یاد آور شد: بیش از 240 هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید برای تحصیل علم به 2 هزار و 400 مرکز آموزشی استان وارد می شوند که 120 هزار نفر این افراد را دانش آموزان پایه ابتدایی تشکیل می دهد.
فولادوند گفت: تدابیر لازم برای بازگشایی مدارس در تمام مقاطع تحصیلی در سال تحصیلی جدید اندیشیده شده و با وجود برخی مشکلات در تامین نیرو هیچ کلاسی در این استان بدون معلم نیست.
آموزش و پرورش ناحیه یک اراک نیز در این آیین گفت: همزمان زنگ آغاز مدارس در سطح کشور در سال تحصیلی جدید به منظور ترویج روحیه ایثار و شهادت در جامعه زنگ مقاومت نیز در مدارس نواخته می شود.
سید« رحیم محمدی » افزود: دانش آموزان سرمایه های اصلی جامعه هستند که آینده کشور به دست آنان سپرده می شود.
227 هزار دانش آموز در 2269 مرکز آموزشی در استان مرکزی به تحصیل اشتغال دارند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.