به گزارش ایرنا، سردار «حسین رضا صادقی» شامگاه جمعه در آیین یادواره 44 شهید دوران دفاع مقدس و نیز 2 شهید گمنام شهر زاویه افزود: آثار و برکات وجودی شهدا باید برای همیشه مورد توجه آحاد جامعه است و فرهنگ ایثار و شهادت سرمایه ای گرانبها است.
وی اظهار داشت: هر قدمی که شهدا در میدان مبارزه برداشتند، درسی است که می تواند کشور و جامعه را به اهداف اصلی خود برساند و با توجه به گذشت زمان باید از این فرصت ها استفاده بهینه صورت گیرد.
این فرمانده سپاه تصریح کرد: شهدا با خدا معامله کردند و همواره زنده هستند.
سردار صادقی گفت: پرونده شهدا هیچ زمانی بسته نخواهد شد و به برکت جانفشانی شهدا، امروز ملت ایران در مقابل تمام ابرقدرت های دنیا عزتمند و مقتدر ایستاده است.
مسئول بازرسی سازمان حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: تشییع پیکر مطهر شهدا در کشور همانند بارش بارانی در سرزمین خشک است و عطر خوش حضورشان فضای کشور را معطر می کند.
سردار صادقی گفت: دشمنان به ویژه مقامات آمریکایی معترف هستند که هر آنچه تاکنون هزینه کرده اند، بی نتیجه بوده و این شکست دشمن از آثار روحیه شهادت طلبی و برکت وجودی شهدا و انقلاب اسلامی است.
آیین های سوگ امام حسین (ع) و شهدای کربلا وگلباران گلزار شهدای شهر زاویه از برنامه های یادواره شهدای شهر زاویه بود.
زرندیه در دوران دفاع مقدس 432 شهید تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است و هشت شهید گمنام نیز درشهرهای مامونیه، پرندک، زاویه و رازقان به خاک سپرده شده است.
6539/4896/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.