به گزارش ایرنا، « سعید فرخی » روز دوشنبه در نشست بررسی مشکلات و نحوه واگذاری بیمارستان حضرت فاطمه (س ) ساوه در اراک، افزود: این بیمارستان از محل تسهیلات بنگاه های کوچک اقتصادی و زودبازده در سال های گذشته در شهرستان ساوه به بهره برداری رسید که به دلایل مختلف از جمله وصول ن نشدن درآمدها و دریافت مطالبات از بیمه ها موفق به بارپرداخت این تسهیلات نشد.
وی ادامه داد: سال گذشته اقدام هایی برای واگذاری بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه به بخش دولتی انجام شد که این مهم به دلیل محدودیت های این بخش محقق نشد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مرکزی خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده مقرر شده که این بیمارستان به سهامداران بخش خصوصی از جامعه پزشکی استان واگذار شود.
فرخی، بدهی معوق به بانک صادرات را از مهمترین مشکلات انتقال بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه به سهامدار جدید عنوان کرد و گفت: مقرر شده با پرداخت پنج درصد از تمام بدهی این بیمارستان توسط سهامدار جدید فعالیت مجدد این بیمارستان از ابتدای مهر ماه امسال آغاز شود.
فرخی افزود: بقیه بدهی معوق بیمارستان حضرت فاطمه (س) ساوه به بانک صادرات نیز در اقساط 60 ماه و به صورت پلکانی تسویه شود.
وی ادامه داد: تامین سرمایه در گردش و تسهیلات جدید نیز برای بازسازی و نوسازی تجهیزات و تکمیل بخش هایی از ساختمان بیمارستان که به صورت نیمه تمام باقی مانده نیز تا پایان سال جاری و از محل منابع استانی در دستور کار استانداری مرکزی قرار دارد.
ساوه از توابع استان مرکزی از شمال به شهرستان زرندیه و استان قزوین، از جنوب به شهرستان تفرش و استان قم، از شرق به استان تهران و قم و از غرب و جنوب غربی به استان همدان و شهرستان کمیجان محدود می‌ شود.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.