سرهنگ «محمود خلجی» روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مدت سه حادثه رانندگی برون شهری در محورهای اراک - خمین، روبروی روستای محمد آباد خمین و آزادراه تهران - ساوه و یک حادثه درون شهر در کمربندی شمالی اراک به وقوع پیوست.
وی بیان کرد: حادثه رانندگی مسیر اراک - خمین در محدوده سه راهی امان آباد بر اثر واژگونی یک دستگاه مگان اتفاق افتادکه در پی آن یکی از سرنشینان این خودرو که پسر بچه ای 2 ساله بود جان خود را از دست داد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: علت این حادثه توجه نکردن راننده به جلو و قصور اداره راه و شهرسازی به دلیل نصب نکردن حفاظ و گاردریل مناسب اعلام شده است.
سرهنگ خلجی بیان کرد: حادثه محور خمین، روبه روی روستای محمد آبادنیز بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی پراید با یک دستگاه وانت پیکان رخ داد که در پی آن راننده خودروی پراید پس از انتقال به بیمارستان خمین جان خود را از دست داد و راننده و سرنشین خودروی وانت پیکان مجروح شد.
وی، علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی پراید نسبت به وانت پیکان اعلام کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: حادثه رانندگی آزاد راه تهران - ساوه در ورودی مامونیه بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی 206 با یک دستگاه کامیون بنز اتفاق افتاد که بر اثر آن راننده خودروی 206 به علت شدت جراحات وارده فوت کرد.
سرهنگ خلجی بیان کرد: کارشناسان امر علت وقوع این حادثه را تجاوز به چپ خودروی 206 نسبت به کامیون بنز گزارش کرده اند.
وی عنوان کرد: حادثه رانندگی درون شهری استان مرکزی در کمربندی شمالی اراک بر اثر برخورد یک دستگاه کیا ابتیما با یک دستگاه تندر 90 به وقوع پیوست که در اثر آن راننده کیا ابتیما جان خود را از دست داد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان پلیس راهور در دست بررسی است.
35 نفر از ابتدای شهریورماه امسال تاکنون در حوادث رانندگی درون و برون شهری استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.