به گزارش ایرنا، امامان جمعه استان مرکزی راهبرد اتحاد ملی و پرهیز از نفاق را مهمترین مولفه پیروزی در جنگ اقتصادی عنوان کردند.

*** همدلی و همراهی ملت و خادمان انقلاب کلید پیروزی است
امام جمعه ساوه گفت: همراهی دولت و ملت در مقابل توطئه های اقتصادی دشمنان، راهکار پیروزی کشور است.
حجت الاسلام « سید ابراهیم حسینی» در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ساوه، افزود: بر خلاف تصور آمریکا، تحریم های همه جانبه علیه ایران، روحیه ملت و اقتدار نظام اسلامی را تضعیف نمی کند.
وی گفت: اگر مردم در این جنگ روانی با بصیرت نسبت به شایعات و بازپخش آنها در شبکه های اجتماعی و رسانه ها بی توجه باشند، بدون تردید گذر از شرایط کنونی امکان پذیر است.
امام جمعه ساوه از تعطیلی 2 هفته ای مجلس شورای اسلامی گلایه کرد و گفت: نباید شائبه فعالیت های تبلیغاتی از سوی نمایندگان آن هم در ایام تعطیلات مجلس، ایجاد شود.
حجت الاسلام حسینی همچنین از دستگاه قضائی به خصوص تعزیرات حکومتی خواست که در مبارزه با احتکارکنندگان به شیوه عادلانه و انقلابی رفتار کنند.
وی تاکید کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، امروز باید همه پشت دولت بایستیم و دولت نیز بداند که انتقادها از سر دلسوزی و برای اصلاح امور است و هدف، تخریب نیست.
خطیب جمعه ساوه همچنین نسبت به القائات روانی دشمنان که از ناکارآمدی نظام سخن می گویند، هشدار داد و افزود: برخلاف این ادعاها، کشور امروز هم در دنیا و هم در داخل از اقتدار بهره مند است و دشمنان آرزوی تضعیف و فروپاشی نظام را به گور خواهند برد.
وی با تسلیت ایام عزاداری شهیدان کربلا، گفت: ذلت و سازش ناپذیری، حق خواهی و باطل ستیزی از شعارهای شناخته شده امام حسین (ع) است که باید نقشه راه امروز ما باشد.

*** خطیب جمعه زرندیه: وحدت ملی ترفندهای دشمنان را ناکام می کند
امام جمعه زرندیه نیز در خطبه های نماز جمعه مامونیه، گفت: وحدت و انسجام امروز ملت ایران، ترفندها و توطئه های دشمنان را ناکام خواهد کرد.
حجت الاسلام «حسین ابراهیمی» افزود: بزرگترین هدف و درسی که ملت ایران از مکتب عاشورا آموخت، ایستادگی در مقابل دشمنان است.
وی افزود: یکی دیگر از بزرگترین درس های مکتب عاشورا، جان دادن با عزت در برابر زندگی کردن با ذلت است.
امام جمعه زرندیه اظهار داشت: دشمنان ایران اسلامی در پی به ذلت کشاندن ملت بزرگ ایران اسلامی هستند و به دنبال تسلط بر کشور و ملت ایران هستند اما باید بدانند ملتی که با مکتب حسینی و عاشورایی تربیت شده، زیر بار ذلت نمی رود و با صبر و تحمل و حفظ وحدت، راه سربلندی و افتخار را می پیماید.

*** امام جمعه خمین: دسیسه دشمنان کمرنگ کردن شور حسینی است
خمین - ایرنا - امام جمعه خمین گفت: دسیسه دشمنان کمرنگ کردن شور و حال حسینی در ماه محرم و صفر است.
حجت الاسلام سید «علی حسینی پور» در خطبه های این هفته نماز جمعه خمین در مصلی امام خمینی (ره افزود: دشمنان هم درعرصه اقتصادی وارد شدند و هم با جنگ روانی در فضای مجازی علیه اسلام، قرآن و نظام اسلامی تبلیغات منفی می کند.
وی با بیان اینکه امام حسین(ع ) با قیام خود باعث نجات دین اسلام شد، اظهارداشت: نهضت عاشورا دین اسلام را به مسیر واقعی خود برگرداند و در حقیقت محرم ماه احیای اسلام است.
امام جمعه خمین افزود: در شرایط کنونی یکی از دسیسه‌های دشمنان این است که نام حسین(ع) و قیام عاشورا در تاریخ فراموش شود.
وی به برخی مصداق های امر به معروف نیز اشاره کرد و گفت: امربه معروف ونهی از منکر، عصاره قیام سالار شهیدان بود.
حجت الاسلام حسینی پور گفت: ترویج امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است و یکی از تاکیدات دین اسلام است.
خطیب جمعه خمین اظهارداشت: نهادینه شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، توطئه های فرهنگی دشمنان را خنثی می کند.
حجت الاسلام حسینی پور با تقدیر از خدمات سپاه پاسداران در نابودی مقرو پایگاه تروریست‌ها تصریح کرد: این مقر، جایگاه توطئه همه دشمنان بود و دنیا بداند که ایران اسلامی با قدرت ایستاده است .
7277/6539/4896
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.