سید «لقمان حسینی» روز پنجشبه در حاشیه برگزاری کارگاه عملی توان افزایی و ارزیابی ویژه نجاتگران جمعیت هلال احمر در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: دوره کارگاهی توان افزایی تخصصی به میزبانی ساوه و با مشارکت نیروهای جمعیت هلال احمر زرندیه و غرق آباد برگزار شده است.
وی افزود: پیش آمادگی در مدیریت بحران و کیفیت خدمات رسانی عملیات امداد و نجات در زمان سوانح جاده ای و سایر حوادث از محورهای آموزشی این کارگاه است.
رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان ساوه توضیح داد: آشنایی با تجهیزات سبک و نیمه سنگین (هیدرولیک، پنوماتیک وا خودرو ست نجات)، ‌تثبیت ‌پزشکی، ارزیابی و انتقال مصدوم و کار با خودروی آمبولانس از مباحث این دوره آموزشی است.
وی ادامه داد: ارزیابی صحنه تصادف، دسترسی، رها‌سازی و تثبیت فیزیکی مصدوم، چگونگی برنامه ریزی امدادی در حوادث رانندگی و تثبیت صحنه حادثه نیز از دیگر محورهای آموزشی ارائه شده این دوره است.
این کارگاه آموزشی با حضور 60 تن ازنیروهای هلال احمر و نجاتگران پایگاه های امداد و نجات جاده ای ساوه، زرندیه و غرق آباد برگزار شد.
جمعیت هلال احمر ساوه دارای چهار پایگاه امداد و نجات جاده‌ای در جاده قدیم ساوه - همدان، جاده قدیم ساوه - تهران، آزادراه های ساوه - تهران و نیز ساوه - سلفچگان است.
6539/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.