سرهنگ «محمد خلجی» روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: سه حادثه رانندگی برون شهری در این مدت در مسیرهای ساوه - تهران، اراک - توره و یکی از روستاهای توره و 2 حادثه رانندگی درون شهری در ورودی هندودر شهرستان شازند و 30 متری میقان اراک اتفاق افتاده است.
وی بیان کرد: حادثه رانندگی مسیر ساوه - تهران بر اثر برخورد یک دستگاه پژو آر دی با یک دستگاه پراید رخ داد که در پی آن یکی از سرنشینان خودروی پراید فوت کرد و راننده و دیگر سرنشین نیز مجروح شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: کارشناسان پلیس راه حاضر در صحنه علت این حادثه را رعایت نکردن حق تقدم از سوی خودروی پراید نسبت به پژو آر دی اعلام کرده اند.
سرهنگ خلجی افزود: حادثه رانندگی مسیر اراک - توره نیز بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو 206 به وقوع پیوست که به دنبال آن راننده و یکی از سرنشینان در دم جان سپردندو یکی از سرنشینان نیز مجروح شد.
وی، علت این حادثه رانندگی را رعایت نکردن فاصله عرضی از سوی راننده در حین سبقت اعلام کرد.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: حادثه رانندگی در یکی از روستاهای شهر توره شهرستان شازند نیز بر اثر برخورد 2دستگاه موتورسیکلت رخ داد که در پی آن یکی از موتورسیکلت سواران به علت شدت جراحات وارده در محل جان سپرد و سه ترک نشینان مجروح و به بیمارستان منتقل شدند.
سرهنگ خلجی بیان کرد: علت این حادثه انحراف به چپ یکی از موتورسیکلت سوران نسبت به دیگری گزارش شده است.
وی گفت: سانحه رانندگی درون شهری ورودی شهر هندودر شهرستان شازند نیز بر اثر برخورد یک دستگاه وانت پیکان با تیر چراغ برق اتفاق افتاد که در این حادثه راننده این خودرو پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست داد و 2 سرنشین این خودرو نیز مجروح شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی اضافه کرد: حادثه رانندگی دیگر درون شهری این استان نیز بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس با عابر پیاده در 30 متری میقان اراک به وقوع پیوست که در این سانحه عابر پیاده جان خود را از دست داد.
سرهنگ خلجی گفت: علت هر 2 حادثه درون شهری 24 ساعت گذشته این استان توسط کارشناسان پلیس راهور در حال بررسی است.
بیش از 30 نفر از ابتدای شهریورماه امسال تاکنون در حوادث رانندگی درون و برون شهری استان مرکزی جان خود را از دست داده اند.
3005/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.