«علی زندی‌فر» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه ‌های کشور این مجموعه در ارزیابی شاخص‌های مختلف از جمله تردد شمارها، ثبت تخلفات سرعت، توزین حین حرکت، مدیریت ناوگان راهداری و امدادی، تلفن 141، ثبت سوانح و وقایع و تابلوهای ترافیک نما و پیام متغیر در 6 ماه گذشته این رتبه را به خود اختصاص داده است.
وی ادامه داد: بر خط بودن، ارسال صحیح و دقیق اطلاعات و داده‌ها، خاموشی نبودن و قطعی سامانه، برقراری شیفت های منظم و دائم، اطلاع‌رسانی سریع و به موقع وضعیت راه‌ها به کاربران از جمله شاخص های مورد توجه در این ارزیابی بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی خاطر نشان کرد: به کارگیری و استفاده موثر از سامانه های هوشمند حمل و نقل از جمله تردد شمارهای برخط، دوربین های نظارت تصویری، ثبت تخلف سرعت و دستگاه های توزین در حال حرکت یکی از مهم ترین روش ها و ابزارهای روز دنیا برای ارتقا سطح ایمنی سفرهای جاده ای و کاهش تصادفات در سطح جاده های کشور به شمار می رود.
6 هزار و 400 کیلومتر انواع آزاد راه، راه اصلی و راه روستایی در استان مرکزی وجود دارد که چهار هزار کیلومتر آن را راه های روستایی تشکیل داده و روزانه حدود 609 هزار وسیله نقلیه از این جاده ها تردد می کند.
1955/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.