به گزارش ایرنا، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خمین در حاشیه این رزمایش در گفت وگو با ایرنا گفت: نمایش اقتدار ،انسجام و صلابت بسیجیان شهرستان خمین هدف برگزاری این رزمایش است.
سرهنگ پاسدار «علیرضابراتعلی » افزود: این رزمایش در سه مرحله برگزار می شود که مرحله نخست امروز (12 شهریورماه) با برگزاری صبحگاه مشترک و با حضور خانواده معزز شهدا، ایثارگران ، بسیجیان و مسئولان میدان انقلاب تا امامزاده ریحان اجرا شد.
وی ادامه داد: عصر روز دوشنبه نیز برنامه آموزشی فنون نظامی برگزار می شود تا توان دفاعی این گردان ها با آموزشه ای انفرادی، گروهی و یگانی افزایش یابد.
فرمانده بسیج ناحیه مقاومت خمین بیان کرد: مرحله دوم این رزمایش نیز 13 شهریور ماه جاری با اعزام گروه های جهادی در مناطق محروم شهرستان خمین با هدف ارائه خدمات عام‌المنفعه به مردم برگزار می شود.
سرهنگ پاسدار براتعلی افزود: مرحله سوم رزمایش تحت عنوان همایشعاشورائیان نیز در هفته دفاع مقدس و با حضور تمامی سازمان‌های بسیج از قبیل گردان‌های عاشورا، الزهرا(س)، بیت‌المقدس و امام علی(ع) در مرکز استان برگزار خواهد شد.
سرهنگ پاسدار براتعلی گفت: این رزمایش نشانگر اتحاد، همدلی و اقتدار ملت ایران به جهانیان است و بار دیگر بسیجیان با تجمع بزرگ خود اقتدار ایران اسلامی را به دنیا نشان می دهند.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی به عنوان زادگاه معمار کبیر انقلاب 105 هزار نفر جمعیت و در فاصله 61 کیلومتری اراک قرار دارد.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.