سید« محمد حسینی » روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: فعالان حوزه گردشگری، سازمان های مردم نهاد، دانشجویان و ایده پردازان علاقه مند می توانند در این رویداد فرهنگی که از مهر ماه امسال به شکل عملی آغاز می شود، مشارکت کنند.
وی اظهار داشت: هدف از برگزاری این استارت آپ، علمی کردن صنعت گردشگری، اشتغالزایی، تسهیل روند توسعه گردشگری و افزایش ورود گردشگر است تا با حمایت از کسب و کارهای نوپا و ایده های خلاقانه رشد و توسعه در این صنعت محقق شود.
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی گفت: دراین رویداد، فرصتی فراهم می شود که افراد شرکت کننده در صورت کسب امتیاز، مورد حمایت مالی از طرف بخش خصوصی قرار گیرند.
حسینی افزود: معرفی جاذبه ها و محصولات گردشگری، خدمات بهداشتی رفاهی، خدمات بیمه ای و بانکی، اطلاع رسانی الکترونیک، پذیرایی، اقامت، اسکان و حمل و نقل از محورهای برگزاری این استارت آپ و ایده های خلاقانه است.
وی اظهار داشت: استارت آپ ها بر پایه ایده نوآورانه و تشکیل یک تیم کاری به وجود می آیند که مشخصه بارز آن رشد و گسترش پذیری در آینده است و این خود زمینه ساز کارآفرینی در حوزه گردشگری برای استان به شمار می رود.
وی ادامه داد: استارت آپ برپایه یک ایده نوآورانه با ایجاد کارآفرینی برای تولید، راه حلی موثر و دوام پذیر برای رفع نیازهای بازار گردشگری است.
بیش از 2 هزار جاذبه گردشگری در استان مرکزی شناسایی شده که 899 اثر تاکنون در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
6991/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.