به گزارش ایرنا، پارک آموزش ترافیک کودکان به مناسبت هفته دولت در مساحت 2 هزار و 500 مترمربعی و صرف اعتباری افزون بر پنج میلیارد ریال برای استفاده عموم مردم شهر ساوه بهره برداری شد.
همچنین طرح های ساماندهی منطقه حاشیه نشین قالیشویی ساوه شامل جدول گذاری، زیرسازی و آسفالت با صرف 6 میلیارد ریال و بوستان ترنج به مساحت 10 هزار متر مربع با صرف 9 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار بهره برداری شد.
طرح بلوار فرودس ساوه نیز با صرف 9 میلیارد و 500 میلیون ریال مورد بهره برداری قرار گرفت.
افتتاح سیستم مانیتورینگ خاک و نخاله در سازمان مدیریت پسماند با یک میلیارد ریال اعتبار، باسکول و راهبند الکترونیکی درب ورودی سایت پردازش با 420 میلیون ریال و آغاز فعالیت کارخانه پردازش زباله که 12 میلیارد و 380 میلیون ریال هزینه در بر داشت، از دیگر طرح هایی بود با حضور معاون امور عمرانی استانداری مرکزی در ساوه به بهره برداری رسید.
بوستان عشایری شهر ساوه نیز با چهار هزار متر مربع مساحت و صرف هفت میلیارد و 450 میلیون ریال اعتبار از دیگر طرح های شهرداری به مناسبت گرامیداشت هفته دولت بود.
شهر ساوه با جمعیتی حدود 230 هزار نفر دومین کانون جمعیتی استان مرکزی است که در سال های اخیر 22 منطقه حاشیه ای به آن افزوده شده است.
6539/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.