مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی گفت: به منظور گسترش همکاری‌ ظرفیت‌های جامعه نخبگی و نظام دانشگاهی کشور شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان راه‌اندازی شده است.

به گزارش ایلنا از اراک، غلامرضا فتح‌آبادی گفت: به منظور گسترش همکاری‌های مشترک در زمینه استفاده از ظرفیت‌های جامعه نخبگی و نظام دانشگاهی کشور  و برای بهبود و ارتقای نظام تصمیم‌سازی در سطوح استانی و ملی و در راستای افزایش نقش مردم در حل مسائل عمومی کشور و بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان برای توسعه کشور شبکه ملی جامعه و دانشگاه،شبکه ملی جامعه و دانشگاه در استان راه‌اندازی شده است.

وی افزود:ایده بنیادین تأسیس شبکه ایجاد ساز و کار لازم برای تحقق مسئولیت اجتماعی دانشگاه است چراکه دانشگاه باید پیوندسازی خود را با جامعه و دولت تقویت کرده و ظرفیت‌های خود را در راستای حل مسائل استانی و ملی به کار گیرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری مرکزی افزود:  وزیر علوم طی حکمی  سعید حمیدی رئیس دانشگاه اراک را به عنوان مدیر شبکه ملی جامعه و دانشگاه منصوب کرد.

وی به ماموریت‌های این شبکه ملی اشاره کرد و گفت: تشکیل کارگروه‌های علمی بر اساس اولویت مسائل استانی، تهیه گزارش‌های مسئله شناسانه و سیاست محور درباره مسائل توسعه پایدار در استان، تهیه گزارش در مورد مسائل مهم استانی از مهم‌ترین مأموریت‌های شبکه ملی جامعه و دانشگاه است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.