« ابوالفضل مرتضییان » روز شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: عملیات زیباسازی معابر شهری خمین در سه مرحله مطالعات جامع تبلیغات و جانمایی، تعیین سازه ها و نحوه واگذاری انجام می شود.
وی ادامه داد: چهارنماد در میادین شهر در حال نصب است که مهمترین آن ها در میادین عاشورا، شهید بهرام پور و شهدای دانشجو مستقر می شود.
شهردار خمین اظهار داشت: رنگ آمیزی 60 هزار متر جدول بلوارهای درمعابر شهری نیز در 2 مرحله در حال انجام است.
مرتضییان گفت: زیباسازی دیوارها با انجام طرح های گرافیکی و همچنین طراحی های و نقاشی های مختلف و منحصر به فرد مطابق با معماری سنتی و بومی و با استفاده از آجرنما در شهر انجام شده است.
وی ادامه داد: 700 مترمربع دیوار نگاری در 15 نقطه شهر انجام شده که این میزان تا یکهزار متر مربع تا پایان سال افزایش می یابد.
شهردار خمین با اشاره به مناسب سازی معابر شهری، افزود: اصلاح نواقص معماری و محیط شهری نیز امسال برای استفاده معلولان در دستور کاراست.
مرتضییان اظهار داشت: بر این اساس مسیر ویژه نابینایان در گلزار شهدا، بلوار شهید بهشتی و بلوار منتظری جنوبی و پازل سکه ای تی شکل در ابتدا و انتهای مسیر و بر سر تقاطع ها به منظور استفاده نابینایان ایجاد شده است.
وی،ایجاد رمپ ویژه عبور صندلی چرخدار و کالسکه کودکان در محل هایی که اختلاف ارتفاع دارد، اجرای راه بند ویژه عبور صندلی چرخدار در مسیرهای رمپ به منظور جلوگیری از ورود موتورسیکلت و ساخت راه بند ترافیکی در محل تقاطع با خیابان ها و محل پل هارا از اقدامات مناسب سازی شهری در سال جاری عنوان کرد.
شهرستان خمین از توابع استان مرکزی دارای 105 هزار نفر جمعیت است که 70 هزار نفر آن ساکن شهر هستند.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.