به گزارش روز شنبه ایرنا، در این بیانیه آمده است: همزمان با برگزاری رقابت های بین المللی کشتی جام یادگار امام (ره) در اراک «مصطفی مجللی» خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایرنا که وظیفه پوشش این دوره از مسابقات را بر عهده داشت؛ با تعرض و توهین از سوی عوامل حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی مواجه شد.
در این بیانیه آمده است: بعد از اعتراض سایر خبرنگاران به برخورد با این خبرنگار ورزشی، با دستور مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی خبرنگاران از سالن اخراج شدند و اجازه حضور مجدد آنها داده نشد.
در این بیانیه آمده است: انجمن ورزشی نویسان ایران با تقبیح اقدام انجام شده، اهانت به اعضا خود در حین انجام وظیفه را محکوم می نماید.
در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: انجمن ورزشی نویسان استان مرکزی ضمن اظهار تأسف از تعرض و اهانت مدیر و پرسنل حراست اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نسبت به مصطفی مجللی خبرنگار ورزشی خبرگزاری ایرنا و همچنین سایر خبرنگاران حاضر در مسابقات، این اقدام ناپسند را محکوم کرده و خواستار رسیدگی به موضوع و برخورد با افراد خاطی از سوی مسئولان ذیربط است.
در جریان مسابقات کشتی نوجوانان جام یادگار امام(ره) در جمعه نهم شهریورماه سال جاری در اراک، مجللی خبرنگار ایرنا با وجود برخورداری از آی دی کارت ویژه پوشش مسابقات با هدف مصاحبه با مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی قصد ورود به کنار تشک کشتی را داشت که از سوی یک نیروی حراست اداره کل ورزش وجوانان مورد توهین و ضرب و شتم قرار گرفت.
در پی بروز این واقعه دیگر نیروهای حراست اداره کل ورزش و جوانان استان به حمایت از همکار خود ضمن برخورد نامناسب با دیگر خبرنگاران حاضر در ورزشگاه، اصحاب رسانه را از سالن برگزاری مسابقات اخراج کردند.
در همین حین معاون سیاسی ، امنیتی واجتماعی استاندار مرکزی که برای حضور در آیین اختتامیه مسابقات قصد ورود به سالن را داشت، با اطلاع از موضوع از خبرنگار ایرنا و سایر اصحاب رسانه دلجویی کرد و ضمن بازگرداندن خبرنگاران به سالن برگزاری مسابقات خواستار پیگیری این واقعه شد.
خبرگزاری ایرنا پیگیری حقوقی این واقعه را تا حصول نتیجه نهایی برای خود محفوظ می دارد.
3017/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.