رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرندیه درحاشیه این مراسم به خبرنگار ایرنا گفت: سومین دوره از مسابقات بومی، محلی روستای بلوبند بخش خرقان زرندیه با حضور پنج استان زنجان، تهران، البرز، مرکزی و قزوین در 2 روز برگزار شد.
مسعود ساکی افزود: از سایر استان های شرکت کننده در این دوره از مسابقات، 2 تیم شامل یک تیم آقایان و یک تیم بانوان و از استان مرکزی 4 تیم شامل 2 تیم آقایان و بانوان و 2 تیم از شهرستان زرندیه حضور داشتند .
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان زرندیه اضافه کرد: دراین دوره از مسابقات آقایان درهشت رشته چوب کشی، هفت سنگ مهارتی، وال پلان، الختر، هفت دور گوش، تیر و کمان سنتی، طوقه بازی و طناب کشی با هشت عضو و تیم های بانوان در 6رشته لی لی، دوزپا، گانیه، چوب کشی، هفت سنگ مهارتی و طناب کشی با پنج عضوشرکت کردند.
ساکی اظهارداشت: در محوطه برگزاری مسابقات، نمایشگاهی با عنوان غرفه غذاهای محلی، صنایع دستی و مسابقات اسلحه با تفنگ بادی جهت بازدید کنندگان دایر بود .
وی گفت: سومین دوره از مسابقات بومی، محلی روستایی بلوبند شهرستان زرندیه با همکاری هیات ورزش های روستایی و عشایری استان،هیات ورزش های روستایی،عشایری زرندیه، بخشداری خرقان، فدراسیون پزشکی، اداره ورزش وجوانان شهرستان زرندیه و دهیاری و شورای اسلامی روستای بلوبند برگزار شد.
ساکی در خصوص نتایج مسابقات عنوان کرد: در مجموع تیم های آقایان و بانوان استان «زنجان» با کسب 56 امتیاز اول ،«مرکزی الف» متشکل از تیم «ساوه» با 46 امتیاز دوم و «مرکزی ب» متشکل از تیم «زرندیه» با 40 امتیاز سوم شدند.
شهرستان زرندیه به مرکز شهر مامونیه با جمیعت 64هزار نفر از شهرستان های دوازده گانه استان مرکزی است.
4896/3075
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.