«سعید امجدی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 9 میلیارد ریال از این اعتبار از محل منابع ملی و سه میلیارد ریال از اعتبارات استانی تخصیص یافته است.
وی بیان کرد: خمین از سالن ورزشی استاندارد محروم است و در صورت تخصیص این منابع مالی، مجموعه ورزشی چند منظوره با ظرفیت یکهزار برای این شهر تکمیل و راه اندازی می شود.
رئیس اداره ورزش و جوانان خمین گفت: این مجموعه ورزشی از طرح های مصوب هیات دولت است که در صورت تخصیص اعتبارات بهمن ماه تکمیل می شود.
امجدی، طرح های نیمه تمام دیگر ورزشی خمین را شامل سالن های ورزشی روستاهای «جوادیه»، «فرنق»، «خوگان»، «شهابیه» و زمین چمن شهید مطهری بیان کرد و افزود: این طرح ها بین 50 تا 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.
وی، اعتبار تخصیص داده شده امسال برای تکمیل طرح های نیمه تمام را 11 میلیارد ریال بیان کرد و گفت: با تخصیص اعتبار روند اجرایی طرح ها تسریع می شود.
امجدی یادآور شد: اکثر جوانان خمین به رشته فوتبال علاقه مند هستند و زمین چمن این شهرستان برای افزایش سطح کیفی رشته فوتبال نامناسب است و باید به زمین چمن مصنوعی تبدیل شود.
رئیس ورزش و جوانان خمین گفت: در صورت بهره برداری از طرح های نیمه تمام، پنج هزار متر مربع به فضای ورزشی این شهرستان افزوده می شود.
وی افزود: این شهرستان در رشته های پینگ پنگ، ورزش همگانی، کوهنوردی، دوچرخه سواری، شطرنج، تیر وکمان، دارت و رزمی صاحب مدال آوران ملی و جهانی است.
13 باشگاه ورزشی زیرپوشش ورزش و جوانان، 12 مکان ورزشی دولتی و هفت مکان بخش خصوصی در شهرستان خمین فعال است.
چهار هزار ورزشکار سازمان یافته در شهر ستان 105 هزار نفری خمین فعال است.
7277/6013/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.