به گزارش خبرنگارایرنا، فدراسیون فوتبال ایران میزبانی نساجی قائمشهر در رقابت های لیگ برتر آن هم در ورزشگاه شهید وطنی که در دست مرمت قرار داشت را مشروط به تکمیل تجهیزات این استادیوم شامل اسکوبورد، سالن کنفرانس سرمربیان با خبرنگاران و رختکن بازیکنان و داوران حداقل تا هفته پنجم کرد.
اگرچه در این مدت تجهیزات روشنایی، اسکوربورد، جایگاه تماشاگران بنا به تایید سازمان لیگ به خوبی انجام شد، ولی همچنان رختکن و سالن کنفرانس ورزشگاه نیمه کاره است.
فدراسیون فوتبال ایران روز جاری در نامه ای به هیات فوتبال مازندران اعلام کرد که در صورت تکمیل نشدن سالن کنفرانس و رختکن بازیکنان، نساجی قائمشهر از میزبانی در برابر تیم فوتبال استقلال در هفته هفتم محروم می شود.
نساجی قائمشهر از پنج بازی رقابت های لیگ برتر تاکنون سه دیدار برابر ذوب آهن اصفهان، پارس جنوبی جم و مسجد سلیمان را در زمین خانگی میزبان بود که از این میزبانی یک باخت، یک تساوی و یک برد را در کارنامه اش ثبت کرد.
این تیم هفته ششم رقابت های لیگ برتر را مهمان سرخپوشان و هفته هفتم که 31 شهریورماه انجام می شود ، میزبان استقلال تهران است.
*** تایید تهدید فدراسیون
رئیس هیات فوتبال مازندران تهدید فدراسیون به محرومیت نساجی قائمشهر از میزبانی را به دلیل آماده نبودن سالن کنفرانس و رختکن بازیکنان و داوران تایید کرد.
غلامرضا بهروان روز سه شنبه به خبرنگارایرنا گفت: در ابتدای شروع رقابت های لیگ برتر به سازمان لیگ وعده داده شد که تمام تجهیزات و امکانات مورد نیاز ورزشگاه ازجمله رختکن و سالن کنفرانس بازسازی و حداکثر تا هفته سوم رقابت ها تکمیل و تحویل می شود.
وی اضافه کرد: با وجود کارکرد خوب مسوولان استانی به خصوص اداره ورزش و جوانان و پیگیری استاندار مازندران در تسریع بهسازی و بازسازی ورزشگاه شهید وطنی، مرمت و بازسازی سالن کنفرانس و رختکن به هفته سوم نرسید.
رئیس هیات فوتبال مازندران اظهار داشت: براساس نامه جدید فدراسیون فوتبال، چنانچه این تجهیزات تا هفته هفتم این رقابت ها 31 شهریورماه آماده نشود، خطر لغو میزبانی تیم نساجی در بازی خانگی برابر استقلال وجود دارد.
بهروان افزود: این گزارش در اختیار مسوولان مرتبط از جمله اداره کل ورزش و جوانان مازندران برای پیگیری داده شد.
***خطر لغو میزبانی
مدیر رسانه ای نساجی قائمشهر هم خطر لغو میزبانی را به دلیل آنچه مهیا نشدن سالن کنفرانس خبرنگاران با سرمربیان و رختکن بازیکنان و داوران را تایید کرد.
مهدی یکتا در گفت وگو با ایرنا با قدردانی از تلاش مسوولان مازندران در بازسازی و بهسازی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر ابراز امیدواری کرد تا بهسازی این 2 واحد نیز خاتمه یابد.
*** تسریع در بهسازی رختکن و سالن کنفرانس
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران گفت: با پیگیری همه جانبه مدیران استانی به خصوص استاندار مازندران بهسازی و مرمت ورزشگاه شهید وطنی در یک رکود عمرانی در کمتر از 2 ماه خاتمه یافت.
حبیب حسین زادگان به خبرنگار ایرنا افزود: برای بهسازی و مرمت این ورزشگاه حدود 120 میلیارد ریال در تنگنای مالی دولت تدبیر و امید هزینه شد.
وی با رد وعده تکمیل رختکن و سالن کنفرانس در هفته سوم رقابت های لیگ برتر اظهار داشت: هم اکنون بهسازی و بازسازی این 2 بخش نیز با سرعت از سوی پیمانکار در حال انجام است.
مدیر ورزش مازندران ابراز امیدواری کرد تا این دو خواسته سازمان لیگ فوتبال ایران برای ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در موعد مقرر تامین شود.
نساجی قائمشهر تنها نماینده مازنی ها در رقابت های لیگ برتر است که پس از ربع قرن توانست در فصل گذشته رقابت های لیگ یک با شانس گل شماری و پیشی گرفتن از رقیب هم استانی خود خونه به خونه بابل به لیگ برتر صعود کند.
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.