رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: هفته دولت امسال 79 پروژه بخش کشاورزی در مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش ایلنا از ساری،عزیزاله شهیدی‌فر از افتتاح 79 پروژه بخش کشاورزی مازندران با اعتبار 685 میلیارد ریال در هفته دولت خبر داد.

وی افزود: با افتتاح و بهره‌برداری این پروژه‌ها برای 90 نفر ایجاد اشتغال می‌شود که 17 هزار و 516 خانوار در 94 روستای استان از مزایای این طرح‌ها برخوردار می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گفت: با افتتاح این پروژه‌ها، دو هزار و 123 تن تولید به مجموع تولیدات کشاورزی مازندران اضافه می‌شود.

وی ادامه داد : 60 طرح خدماتی و زیربنایی با اعتبار 510 میلیارد ریال و 19 طرح تولیدی با اعتبار 175 میلیارد ریال هفته دولت امسال در بخش کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسد.

شهیدی‌فر گفت: پرورش مرغ گوشتی، پرورش مرغ مادر گوشتی، پرورش گاو شیری و گوسفند داشتی، پرواربندی بره، پرورش نیمه تراکم قزل‎آلا و ماهیان سردابی، گلخانه لیموترش، نهالستان انجیر، بیش از هزار هکتار تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، آبیاری تحت فشار، لاینینگ، احداث کشتارگاه صنعتی در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

وی افزود: احداث آببندان، انتقال آب، شن ریزی جاده بین مزارع، حفر، تجهیز و برقی کردن چاه، احداث پل بین مزارع، تجهیز و نوسازی شالیکوبی، احداث سردخانه دومداره، بسته‌بندی حبوبات، غلات و برنج از دیگرطرح‌هایی است که هفته دولت امسال در بخش کشاورزی مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.