رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر گفت: سبک مدیریت ما کاملا با دوره قبل متفاوت است.

به گزارش ایلنا از قائمشهر ،اولین جلسه از سال دوم جلسه علنی شورای اسلامی شهر قائمشهر به ریاست عباس صالح زاده و با حضور بهمن معین پور، شهردار قائمشهر، برگزار شد.

رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با بیان اینکه همه ی مسائل شورا و شهرداری در جلسات هیئت رئیسه مطرح خواهد شد اظهار داشت : سبک مدیریت ما کاملا با دوره قبل متفاوت است.

صالح زاده استفاده از ظرفیت شهری قائمشهر ،امام جمعه و فرماندار را یک نکته مثبت برای انجام کارهای ماندگار در شهر دانست و افزود : در سال گذشته شرح وظایفی که شورا می توانست در مباحث نظارتی،اجرایی و عملیاتی داشته باشد را به خوبی پوشش ندادیم و امسال هرموضوعی که در دستور کار قرار گیرد ،برای شهرداری هم ارسال خواهد شد.

احسان اسماعیلی ،نائب رئیس شورای اسلامی قائمشهر، نداشتن پروژه شاخص برای افتتاح در اوایل سال اول شورای اسلامی را یادآور شد و افزود : در سال جدید هم پروژه ای برای افتتاح نداشتیم و انتظار ما از شهرداری و شورای تخصصی شهر این بود که قوی تر کار کنند.

وی با اشاره به هزینه ی 200 میلیون تومانی برای ساماندهی دستفروش ها تصریح کرد:وضعیت دستفروشی مثل قبل شده است و ما شاهد اتفاقات خوبی نیستیم.

محمدعلی شیرسوار دیگر عضو شورای شهر قائم شهر،با اشاره به جلوگیری از آسیب های اجتماعی برای شهر خاطرنشان کرد : اگر این اتفاق بیافتد می توان گفت این هیئت رئیسه با هیئت رئیسه قبلی تفاوت دارد و فضای سال دوم برخلاف سال اول به سمت صعود خواهد رفت.

شیرسوار با اشاره به تغییر 20 درصدی در هیئت رئیسه گفت :با هم گرایی که در میانه سال اول اتفاق افتاد ،پیش بینی می شد که مسیر شورا به این سمت کشیده شود.

غلامرضا میرزایی،عضو دیگر شورای شهرقائمشهر،80 درصد مراجعات مردمی به شورا را مربوط به اشتغال دانست و افزود :اشتغال مهمترین موضوعی است که می توان برای سال دوم به آن رسیدگی کرد.

میرزایی تصریح کرد: بعضی از پروژه ها،مثل رودخانه تلار یا سیاهرود ظرفیت انجام سه شیفت کاری را هم دارند.

وی گفت: ما شورای شهرداری نیستیم،شورای شهر هستیم.

بهمن معین پور،شهردار قائم شهر،اجرایی شدن حقوق شهروندی را الزامی دانست و گفت : گسترش منشور اخلاقی یا حقوق شهروندی باعث افزایش دانش شهروندان می شود.

شهردار قائمشهر فرق بین شهرداری و دستگاه های دیگر را در هفته دولت دانست و ادامه داد : در هفته دولت پیگیری خیلی از امور نیاز به حضور ما دارد و توقعات همه از شهردار است.

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.