فرماندار بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی ۳۰ پروژه با اعتبار ۱۵۱ میلیارد تومانی در بهشهر خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از بهشهر، هادی خنجری در دیدار با امام جمعه  شهرستان بهشهر گفت: هفته دولت فرصتی است تا خدمات در دست اقدام و یا خدمات ارائه شده به مردم را بیان کنیم و به جهانیان بفهمانیم این انقلاب با پیروزی بر استکبار جهانی و شکل گیری نظام مقدس جمهوری اسلامی خدمات بسیاری به مردم ارائه داد .

وی با بیان اینکه شهیدان رجایی و باهنر با کار و خدمت مجاهدانه به مردم اسوه ی خدمت شدند افزود: افرادی که در مسیر خدمت خالصانه و صادقانه به مردم تلاش کردند و با اجر شهادت به پایان رساندند برای مردم و به ویژه خادمین سرمشق باشند شهیدانی که زمان را از دست نمی دادند و برای بندگی خدا، خدمت به مردم و رضایت خالق عمل می کردند.

نماینده عالی دولت در شهرستان بهشهر از افتتاح و کلنگ زنی 30 پروژه با اعتبار بیش از 151 میلیارد تومانی خبر داد و گفت: بندر امیرآباد یکی از ظرفیت های این شهرستان است و تصمیم داریم در شرق مازندران با محوریت بهشهر میزمشترک تشکیل دهیم تا حلقه اقتصاد منطقه ویژه اقتصادی بندر امیرآباد به شرق مازندران متصل شود.

خنجری با بیان اینکه این منطقه از سوی استانداری به عنوان منطقه آزاد معرفی شد افزود: جلسات متعددی در استان تشکیل شد و در آنجا از منافع شهرستان دفاع شد و این تصمیم براساس فاکتورهای فنی و شاخصه های علمی اتخاذ شد.

وی بیان کرد: مشکلات کارخانه های شهرستان بهشهر درحال پیگیری است علاوه بر اینکه بحث تولید به عنوان یکی از شاخصه های رشد و توسعه امروز تقریبا معطل است چالش های کارگری هم وجود دارد.

فرماندار شهرستان بهشهر گفت: موضوع چیت سازی که سال ها گریبان مدیران شهرستان و استان را گرفته است؛ بخشی از آن مطالبات کارگران کارخانه چیت سازی است که در قبال مطالبات، زمین به انها داده شد اما این وضعیت مشخص نبود توافقاتی شد و درحال حاضر کارها در حوزه اداری درحال اجراست .

هادی خنجری اظهار کرد: بیش از 200 کارگر چیت سازی مطالبه دارند که به تدریج پس از دریافت پاسخ استعلام سند به نام آنها نامگذاری می شود.

وی ادامه داد: براساس توافقات،ساختمان اداری چیت سازی به شهرداری بهشهر تحویل داده می شود و شهرداری از پارک ملت به این مکان انتقال می یابد و ساختمان موجود در پارک ملت بهشهر به موزه تبدیل می شود.

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.