هادی خنجری روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت که این طرح ها در بخش های آبرسانی، بهداشت و درمان، کشاورزی، صنایع، بهسازی معابر و راه روستایی آماده بهره برداری است.
وی هفته دولت را فرصت مناسبی برای تبیین عملکرد دولت دانست و گفت: تبیین و تشریح عملکردهای اجرایی از سویی موجب افزایش امید در بین آحاد مردم شده و همچنین زمینه استفاده از خدمات اجرا شده را برای مردم مهیا می کند که باید اطلاع رسانی مناسب در این بخش انجام شود.
فرماندار بهشهر اطلاع رسانی عملکرد دولت و خدمات مسئولان به مردم را حق مردم دانست و افزود: هفته دولت فرصت بسیار مناسبی برای ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد دستگاه های دولتی به مردم است.
خنجری گفت: شهیدان رجایی و باهنر زمان شناس بوده و زمان را هیچگاه از دست ندادند و خدمت به مردم و عبادت خالق در دستور کارشان بود و کسانی که در راس خدمت به مردم هستند و خالصانه و صادقانه تلاش کردند؛ برای دولتمردان و خادمان مردم در دستگاههای اجرایی با سرمشق باشند.
وی افزود: با افزایش هرچه بیشتر آگاهی مردم از خدمات نظام روحیه امید و نشاط در جامعه ارتقا می یابد و لذا همه ما باید با الگوبرداری از شهیدان رجایی و باهنر، خدمات بیشتری به ولی نعمتان خود ارائه کنیم.
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.