عبدالصمد صفرنژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از این تعداد 6 طرح در حوزه برق رسانی، 3 طرح مربوط به حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای، 2 طرح در حوزه گاز رسانی شهری و 3 طرح در بخش راه و شهرسازی است.
وی طرح های حوزه گردشگری و جهادکشاورزی را هر کدام 2 مورد اعلام کرد و گفت که هشت طرح هم مربوط به سایر دستگاههای اجرایی و هفت طرح نیز در حوزه دهیاری های است.
صفرنژاد گفت: همچنین در این هفته عملیات اجرایی چهار طرح با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 114 میلیون تومان آغاز می شود.
وی مهم ترین طرح های قابل افتتاح در این شهرستان را گازرسانی به شهرهای پول و کجور با 13 میلیارد تومان، افتتاح واحد پذیرایی و موسسه آموزشی با هشت میلیارد و 200 میلیون تومان، بهره برداری از کارخانه تولید بتن آماده در جاده شهرک صنعتی با 3 میلیارد تومان، تامین آب کشاورزی کجور و تحت فشار کیاکلا با یک میلیارد و 340 میلیون و افتتاح زیرگذر کردیکلا و آسفالت روستاهای حنیسک، نیچکوه و لیگوش اعلام کرد.
فرماندار نوشهر گفت: با بهره برداری از این طرح ها در هفته دولت در شهرستان نوشهر 80 نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.
وی با اشاره به طرح ملی نیروگاه 460 مگاواتی نوشهر افزود: واحد گازی نیروگاه سیکل ترکیبی کاسپین نوشهر با قابلیت تولید حدود 310 مگاوات برق و با اعتبار بالغ بر 260 میلیون یورو از جمله طرح های هفته دولت بود که هفته گذشته با حضور وزیر نیرو افتتاح شد.
واحد بخار این نیروگاه 460 مگاواتی با توان تولید 150 مگاوات برق قرار است تابستان 99به بهر برداری برسد.
فرماندار نوشهر همچنین آئین غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه ، ارائه عملکرد دولت از تریبون نماز جمعه ، قدردانی از کارمندان نمونه و دیدار با خانواده های شاهد بویژه خانواده شهدای کارمند را از جمله برنامه های هفته دولت این شهرستان اعلام کرد.
دوم تا هشتم شهریور ماه به عنوان هفته دولت نامگذاری شده است.
/1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.