به گزارش خبرنگار ایرنا، مالک و ریس باشگاه استقلال در این نامه از آنچه که عدم همکاری اداره کل ورزش و جوانان برای حل مشکلات این تیم نامیده به عنوان علت کناره گیری یاد کرده است.
محمد کیادهی مدعی شده است که اداره کل ورزش و جوانان به بهانه تمدید نشدن مجوز باشگاه و ' بدهی مسلم ' آن حاضر به همکاری برای ادامه فعالیت باشگاه نیست.
وی در نامه اش نوشته است که در همان هفته اول لیگ با وجود هزینه هایی که برای آماده سازی تیم انجام داده بود با ارسال نامه ای به هیات فوتبال مازندران اعلام انصراف کرد و در هفته دوم هم به خاطر ادامه مشکلات و محقق نشدن وعده ها باز هم انصراف داد که هیچ یک از نامه ها به فدراسیون ارسال نشد.
کیادهی با اعلام این که به خاطر ارسال نشدن دو نامه انصراف از هیات فوتبال به فدراسیون، تصمیم گرفته است تا انصراف نامه سومش را مستقیم برای فدراسیون ارسال کند، افزود که دیگر هیچ انگیزه قانونی و اجتماعی برای ادامه حضور در لیگ برتر ندارد.
سرپرست تیم استقلال ساری در این باره به خبرنگار ایرنا گفت: مشکلات مالی و عملی نشدن وعده هایی که برخی حامیان مالی برای کمک به ما در شروع فصل داده بودند، باعث شد تا هزینه های پیش رو و نیز قراردادهای کادر فنی تامین نشود.
رعنا محمدی افزود: شهرداری ساری برای شروع فصل جدید قول پرداخت کمک را به ما داده بود که متاسفانه تاکنون عملی نشده است.
وی توضیح داد: پیش از شروع فصل و حدود 2 ماه قبل نامه درخواست کمک باشگاه را به وزارت ورزش و جوانان فرستادیم و خوشبختانه وزارتخانه هم 10 میلیون تومان تعهد و به حساب اداره کل ورزش و جوانان مازندران واریز کرد که پس از 2 ماه پیگیری این پول به بهانه های مختلف به حساب ما واریز نشد.
محمدی گفت: مشکلات ناخواسته پیش آمده باعث شده تا تیم ما به بازی هفته سوم برابر فولاد اهواز نرسد و در واقع پول برای تهیه بلیت پرواز و حتی سفر زمینی با اتوبوس فراهم نشد و عملا در بازی هفته سوم که فردا جمعه برگزار می شود، برابر میزبان خود تیم در اهواز غایب هستیم.
وی افزود: کادر فنی و بازیکنان تیم که عمدتا بومی هستند، درخواست جدی از مدیر عامل باشگاه داشتند تا شرایطی به وجود آید که در لیگ برتر بمانند تا تنها سهمیه بانوان مازندران در لیگ برتر کشوری از بین نرود.
تیم استقلال ساری بر اساس جدول زمان بندی لیگ باید فردا جمعه در دیداری بیرون از خانه در شهر اهواز میهمان تیم مدعی و پرستاره ملی حفاری ایران باشد.
این تیم دو دیدار قبلی خود را که در ساری میزبان حریفان بود، با نتیجه 4 بر2 به تیم دریژنو فرخ شهر کرمانشاه و 9 بر 3 به تیم دختران کویر مس کرمان واگذار کرد.
بر اساس آیین نامه ای که امسال در فدراسیون فوتبال تنظیم و به باشگاهها و تیم ها ابلاغ شد، غیبت تیم ها در بازی برابر حریفان به منزله باخت فنی و سقوط آنها به دسته پایین تر خواهد بود.
** نداشتن مجوز، مشکل اصلی
در همین حال نائب رییس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان به خبرنگار ایرنا گفت که مشکل اصلی تیم فوتسال بانوان استقلال ساری نداشتن مجوز و پروانه فعالیت از باشگاه استقلال تهران است.
فاطمه بوداغی افزود: از پنج سال پیش تاکنون قرار است مجوز فعالیت تیم استقلال ساری از سوی باشگاه استقلال تهران تمدید شود ولی تاکنون این اتفاق نیفتاده است.
وی گفت: مدیران باشگاه استقلال ساری حتی نامه ای از باشگاه استقلال تهران به اداره کل ورزش و جوانان مازندران ارائه نکردند.
بوداغی با تایید اختصاص کمک 10 میلیون تومانی وزارت ورزش برای باشگاه استقلال ساری، گفت: وزارت ورزش به طور معمول این نوع کمک ها را با توجه به موقعیت تیم ها در طول سال اختصاص می دهد، اما از آن جایی که تیم استقلال ساری به عنوان باشگاه پذیرفته نمی شود، اداره کل ورزش و جوانان نمی تواند بر اساس ضوابط قانونی این جا به جایی پول را به حساب تیم ساروی داشته باشد.
نائب رییس هیات فوتبال مازندران در امور بانوان افزود: مجموعه استان خواهان قانونمند شدن تیم استقلال ساری و فعالیت آن در لوای قانونی باشگاه استقلال تهران است و حتی مسئول حقوقی اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز شرایط برای این امر را نیز به مدیران تیم استقلال ساری یادآور شده بود.
بوداغی با تایید کناره گیری تیم استقلال ساری از مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان ، گفت: مدیران این تیم از هفته نخست و شروع لیگ درخواست کنارگیری داشتند که با وساطت هایی که انجام دادیم، منصرف شدند، اما در هفته دوم نامه به هیات فوتبال ساری و پس از آن به فدراسیون فوتبال زدند و به طور رسمی اعلام کنار گیری کردند.
وی افزود: متاسفانه بر اساس صورتجلسه و مفاد آیین نامه ای که امسال در فدراسیون فوتبال تنظیم و به باشگاهها و تیم ها ابلاغ شده، غیبت تیم ها در بازی برابر حریفان به منزله باخت فنی و سقوط آنها به دسته پایین تر منجر خواهد شد.
** بیماری سرمربی، قوز بالای قوز
تیم استقلال ساری در حالی از ادامه حضور در لیگ برتر انصراف داده است که در دو هفته اول مسابقات سرمربیش را به خاطر بیماری در اختیار نداشت.
سمیه خلیلی که امسال به عنوان مربی این تیم انتخاب شد، به خاطر بیماری نتوانست آخرین روزهای آماده سازی و دو مسابقه نخست را در کنار تیم باشد.
در عین حال پزشکان پس از بازی دوم تیم استقلال هم به این سرمربی فوتسال بانوان اعلام کردند که دستکم تا یک ماه دیگر نباید به فعالیت ورزشی بپردازد.
رعنا محمدی که امسال سرپرستی باشگاه استقلال را بر عهده دارد، در این مدت به جای خلیلی کار سرمربیگری را هم انجام می داد.
تیم استقلال ساری پارسال هم وضعیت مناسبی در لیگ برتر نداشت و با کسب تنها 7 امتیاز از 22 بازی خود در رده یازدهم و یک رده مانده به انتهای جدول رده بندی قرار گرفته بود و تنها به لطف فدراسیون فوتبال بود که به عنوان یکی از 2 تیم انتهای جدولی از خطر سقوط نجات یافت و در لیگ برتر ماندنی شد.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.