رئیس پلیس راه مازندران از بسته شدن جاده‌های کرج به مرزن آباد و رودهن به آمل به منظور کاهش بار ترافیکی این مسیر‌ها خبرداد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد و شد خودرو‌ها هم اکنون در جاده هراز ، محدوده پارک جنگلی به طول یک کیلو متر و منطقه لاریجان آمل منطقه شنگولده از شمال به جنوب سنگین است.
 
وی افزود: ترافیک هم اکنون در جاد‌های سوادکوه و چالوس محدوده پل دزد بن و ساری – کیاسر محدوده تاکام پرحجم و نیمه سنیگن گزارش شده است.
 
سرهنگ قدمی با بیان اینکه آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از جاده کرج- چالوس کماکان ممنوع شد، گفت: رفت وآمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از کرج به مرزن آباد و از رودهن به سمت آمل ممنوع شد.
 
وی با بیان اینکه محدودیت ترافیکی عصرانه جاده چالوس نیز با تاخیر سه ساعته اعمال می‌شود، افزود: آمد وشد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا از مرزن آباد به کرج یک طرفه می‌شود.
 
سرهنگ قدمی گفت: آمد و شد همه وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ امروز تا ساعت ۲ بامداد فردا با اعلام ماموران مستقر در محل، از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) یک طرفه می‌شود.
 
وی با اشاره به حجم بالای ترافیک جاده‌های استان به رانندگان وسایل نقلیه و مسافران توصیه کرد: ضمن مدیریت سفر، بازگشت خود را به ساعات پایانی امروز موکول نکنند.
 
سرهنگ قدمی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۱۸۲۹۳۴ و ۲۱۸۲۹۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.
 
مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه این استان را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.