به گزارش ایرنا نیروگاه 29مگاواتی (مولد مقیاس کوچک) طبرستان با 600 میلیارد ریال اعتبار در شهرک صنعتی ساری یک احداث شده است. این نیروگاه دارای سه دستگاه موتور ژنراتور گازسوز 9.73 مگاواتی و یک دستگاه ترانسفورماتور 38 مگاولت آمپر است.
کمک به حل کمبود تولید شبکه سراسری و جلوگیری از اعمال خاموشی، کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع و افزایش مشارکت بخش خصوصی در توسعه زیرساختهای استان در راستای اصل 44 قانون اساسی از اهداف و اثرات اجرایی پروژه نیروگاه 29 مگاواتی ساری است.
افزایش پایداری شبکه و تامین برق مستمر و مطمئن منطقه، تقویت پدافند غیرعامل، جبران ضعف ولتاژ و بهبود ولتاژ برق مشترکان منطقه و ایجاد اشتغال مستقیم حداقل برای 20 نفر از دیگر اهداف این طرح عنوان شده است.
وزیر نیرو همچنین صبح امروز از تصفیه خانه فاضلاب ساری بازدید کرد. 90 درصد عملیات اجرایی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب ساری با اعتباری بالغ بر 500 میلیارد ریال انجام شده و حدود330 کیلومتر به این منظور لوله گذاری در سطح شهر صورت گرفته است.
به گفته مسئولان آب و فاضلاب شهری مازندران این تصفیه خانه در آذرماه امسال به بهره برداری می رسد.
بازدید از سد گلورد، آغاز عملیات اجرایی نیروگاه خط انتقال آب، بازدید از تصفیه خانه آب بابل، بازدید از سد البرز و بهره برداری از انتقال آب بابلکنار از دیگر برنامه های وزیر نیرو در دومین روز سفر به مازندران است.
روز گذشته نیز واحد گازی نیروگاه 460 مگاواتی غرب مازندران، پست برق 230 کیلوولت نوشهر و ایستگاه 63 کیلوولت آمل با حضور اردکانیان به بهره برداری رسید.
7335/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.