رئیس پلیس مواد مخدر مازندران از کشف 40 کیلو مواد مخدر در محور سوادکوه خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری، سرهنگ "علیرضا ثقفی" در مشروح این خبر، گفت: در پی کسب خبری مبنی بر این که، یکی از سوداگران مرگ قصد انتقال مواد مخدر از محور سوادکوه را دارد، موضوع در دستور کار ماموران عملیات ویژه این پلیس قرار گرفت .

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران، افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه، متهم و همراهان وی را حین تردد در این محور با یک دستگاه خودروی 206 شناسایی کردند .

سرهنگ ثقفی،تصریح کرد: با همکاری ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدرشهرستان سوادکوه ، خودروی مورد نظر در عملیاتی ضربتی متوقف و سرنشینان آن که یک زن و یک مرد اهل استان گلستان بوده اند دستگیر شدند .

وی از کشف قریب به 40 کیلو گرم تریاک در بازرسی از خودروی متهمان خبر داد و اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند .

رئیس پلیس مواد مخدر مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: تبلیغات اغواگرایانه مافیای مواد مخدر در خصوص تاثیرات مثبت مواد مخدر برای تقویت حافظه و .. باعث بوجود آمدن اعتیاد و مشکلات زیاد زندگی برای فرد، خانواده و جامعه می شود.

ثقفی با بیان این که مصرف کننده مواد مخدر قدرت خوب فکر کردن را از دست می دهد و هرگز به هدف های بزرگ و اصلی خود نمی رسد، گفت: مصرف کنندگان مواد مخدر در دامی اسیر می شوند که پایانش مرگ و نابودی است، پایانی که آغاز گران آن سوداگران مرگ، افرادی سود جو و دوستانی دشمن صفت بوده اند .

وی در خاتمه از مردم خواست: برای مقابله با سوداگران و جنایتکارانی که جز نفع خود به هیچ چیزی ایمان ندارند و همه چیز آنان در سود حاصل از تجارت مواد مخدر خلاصه می شود، با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.