مدیرعامل مرکز تجارت و پایانه صادرات برنج ایران گفت: فاز دوم این مرکز با ساخت سالن معاملات و بورس کالاهای کشاورزی در زمینی به مساحت 4هزار مترمربع وزیربنای 12هزار متر مربع اجرایی می شود.
اسماعیل یزدان پناه افزود: برای ساخت این سالن معاملات که نقش تعیین کننده در قیمت گذاری برنج تولیدی مازندران دراین مرکز خواهد داشت، حدود 15میلیارد تومان اعتبار نیاز هست که اعتبار آن در قالب تسهیلات از وزیرجهاد کشاورزی درخواست شده است.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از تولید برنج مازندران تا شعاع 50کیلومتری این مرکز واقع شده است، ادامه داد،هدف اصلی از ساخت سالن معاملات وبورس کالای کشاورزی، حمایت درقیمت گذاری برنج در استان است که متاسفانه هم اکنون نرخ اعلامی برنج درتهران صورت می گیرد.
مدیرعامل مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران یادآورشد، ساماندهی بازار فروش و عرضه برنج ، برند سازی و اطمینان خاطر برای مصرف کننده جهت خرید برنج سالم و بدون ناخالصی و نیز جلوگیری از واردات برنج و ظرفیت برای صادرات این محصول از دیگر اهداف مهم ساخت مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادراتی برنج ایران در مازندران است.
به گزارش خبرنگار ایرنا، فازنخست مرکز بین المللی تجارت و پایانه صادرات برنج ایران در زمینی به مساحت بیش از 170 هزار مترمربع ساخته شده که 50 هزار مترمربع آن انبار برنج و 6 هزار متر مربع نیز واحدهای تجاری و خدماتی و سالن معاملات و پنجره واحد برای صادرات است.
تاکنون بیش از 800میلیارد ریال برای فازنخست این مرکز هزینه شده است.
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.