به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالغفار آل‌حبیب در خطبه های نماز جمعه نوشهر افزود : معلوم می‌شود کشور ما قدرتمند است که دشمن این قدر دشمنی می‌کند؛ در این صورت چرا ما کوتاهی کنیم.
وی گفت : در عرض دو سه ماه مشکلاتی در اقتصاد کشور به وجود آمد و عده‌ای هم که پول می‌گیرند تا ناآرامی به وجود آورند، مشغول فعالیت شدند.
امام جمعه موقت نوشهر اظهار داشت : کشور ما مدیریت قوی می خواهد و مجلس شورای اسلامی باید بررسی کند بعضی از عزیزان که سال‌ها در مصدر کار بودند چه عملکردی داشته‌اند.
آل‌حبیب گفت : مجلس باید به وظیفه خود عمل و به وضع موجود رسیدگی کند نه آن که کارت زرد و قرمز بدهد و وزیران را استیضاح کند.
وی افزود : این که در مجلس صدایمان را به اسم دفاع از حقوق مردم بالا ببریم کافی نیست زیرا همین مجلس چند بار به وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی رای داده بود و اکنون چگونه با اعلام نداشتن تخصص لازم ، وی را برکنار می‌کند؟
خطیب جمعه نوشهر همچنین با اشاره به پیشنهاد رئیس‌جمهوری آمریکا برای مذاکره با ایران گفت : اگر رئیس‌جمهوری آمریکا در پیشنهاد خود صادق است، در ابتدا به مفاد برجام عمل کند.
وی همچنین خواستار مصرف بهینه آب و برق شد و اظهار داشت : آن کسی که در گرمای 50 درجهٔ سانتی‌گراد زندگی می‌کند برادر و خواهر ماست و اگر صرفه‌ جویی نکنیم ، به خودمان و به هموطن خودمان ضرر می‌رسانیم.
خطیب جمعه نوشهر گفت : باید دست یکدیگر را بگیریم و متحد باشیم زیرا دشمن دلش برای ما نمی‌سوزد و نابودی ما را می‌خواهد.
7517/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.