به گزارش خبرنگار ایرنا ، جواد نکونام پنجشنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش برابر پارس جنوبی جم در ورزشگاه وطنی قائمشهر در جمع خبرنگاران ، افزود : پیش از شروع لیگ 13 بازیکن داشتیم و با شروع بازی ها نیز چند بازیکن جدید گرفتیم ولی در نهایت با کمبود بازیکن مواجه هستیم .
وی ادامه داد : البته در هر شرایطی در نیم فصل اول به دنبال کسب نتیجه هستیم ، اما مطمئن باشید شرایط به گونه ای خواهد شد که نساجی با آمدنش به لیگ برتر سالهای سال در اینجا جا خوش خواهد کرد.
سرمربی تیم نساجی با بیان اینکه تیمش کمتر از 8 بازیکن لیگ برتری دارد و به لجاظ نفرات قابل قیاس با تیم های دیگر نیست ، گفت که نساجی در بازی مقابل پارس جنوبی جم فقط 2 بازیکن لیگ برتری در اختیار داشت و قطعا هواداران و مردم قائمشهر متوجه تلاش خودش و بازیکنان هستند و در ادامه بیشتر متوجه خواهند شد.
نکونام اضافه کرد : 95 درصد تیم ما جدا شدند و در فرایند جدید به بازسازی و زمان بیشتری نیاز داریم ، چرا که با تغییرات زیادی وارد لیگ برتر شده ایم .
وی افزود : بزودی به دنبال یک بازیکن مهاجم هدف و نوک حمله هستیم تا ضعف گلزنی ما پوشش داده شود.
سرمربی تیم نساجی در عین حال از نحوه داوری گله کرد و گفت : داور مسابقه چند بار بازی را متوقف کرد که دو بار به بهانه گرما بود و در بهترین شرایطی که بازی خوبی از هر دو تیم در جریان بود وقت استراحت داد ، در حالی که هوا خنک شده بود و نم نم باران هم باریده بود ، توقف در این بازی کاملا بی معنی بود.
نکونام همچنین در خصوص بازی ندادن ' محمد صادق بارانی ' بازیکن این تیم هم پاسخ داد : بارانی اعتراض هایی داشت و بازیکنانی که خودشان را بزرگتر از نساجی بدانند ، در برنامه و اهداف ما جایی ندارند ضمن این که خواهان رفتن به استقلال بود ، رفتنش هم به استقلال منتفی است .
دیدار دو تیم نساجی مازندران و پارس جنوبی جم در چهارچوب هفته سوم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور پنجشنبه شب در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و دو تیم به تساوی یک بر یک رضایت دادند.
نساجی با این تساوی 2 امتیازی شد و در رده چهاردهم جدول رده بندی این رقابتها قرار گرفت .
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.