به گزارش خبرنگار ایرنا ، امیر دریادار حسین خانزادی عصر پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی دفتر نمایندگی نیروی دریایی در حسن کیف شهرستان کلاردشت افزود : ناوگان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امنیت کشتی ها را در آب های شمال و جنوب کشور که ۹۰ درصد صادرات و واردات در این مرز انجام می شود، تامین می کند.
وی اظهار داشت : ما برای تامین امنیت در دریا، هوا و سواحل آبهای کشور، به پیچیده ترین زیر ساخت ها و نیروهای انسانی توانمند مجهز هستیم.
او با بیان اینکه 9۰ درصد تجارت کالا در دنیا به صورت دریایی انجام می شود ، افزود : غرب آسیا مهم ترین تبادل کالاهای تجاری جهان ، دارای چهار گذرگاه مهم دریایی است که با اتحاد کشورهای منطقه می توان نبض اقتصاد جهان را در دست گرفت و کشورهای این منطقه به عنوان قدرت جهانی مطرح شوند.
امیر دریادار خانزادی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش برای تامین نیروی انسانی خود عضویابی را در دستور کار خود قرار داده است گفت : این نیرو در این راستا با ایجاد نمایندگی در سراسر کشور نیروهای مستعد را برای نیروی دریایی جذب می کند.
وی با اشاره به طرفیت انسانی منطقه ابراز امیدواری کرد با راه اندازی این نمایندگی ، از ظرفیت انسانی شهرستان برای اقتدار نیروی دریایی بهره لازم گرفته شود.
دفتر نمایندگی نیروی دریایی در کلاردشت در زمینی به مساحت ۵۸۰ متر مربع در ۲ طبقه و با اعتباری استانی و نیروی دریایی و خیرین در سال ۹۸ بهره برداری خواهد شد.
زمین مورد نیاز برای ساخت این دفتر را خیرین منطقه به ارزش چهار میلیارد ریال تامین کردند.
1654/1602/1295/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.