به گزارش خبرنگار ایرنا ، احمد حسین زادگان روز پنجشنبه به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور بر سر مزار شهدای شهرستان میاندرود و ' جابر معافی' سرپرست فقید خبرگزاری فارس در استان مازندران ، افزود : به طور یقین اصحاب رسانه‌ با رسالتی که دارند ، مانع بی عدالتی ، تبعیض ، فسادهای مالی و رانت در کشور می شوند.
وی به عقب ماندگی یک دهه اخیر رسانه های کشور به دلیل کم توجهی به مشکلات قانونی و مدنی آنان اشاره کرد و بیان داشت: توجه به رسالت واقعی اصحاب رسانه و خبرنگار منجر به توسعه اقتصادی و سیاسی جامعه می‌شود.
معاون استاندار مازندران با تاکید بر این که رسانه ها همواره در مشارکت سیاسی احزاب و گروهها نقش اساسی دارند ، گفت : به رغم چنین کارکرد اساسی اما بیشتر رسانه‌های استان با مشکلات مالی و معیشتی مواجه هستند ولی آنان شرافتمندانه با رسالت خود از حقوق مردم و جایگاه حرفه ای رسانه خود دفاع می کنند.
حسین زادگان در عین حال به اهمیت آموزش‌های تخصصی و اجتماعی در حوزه رسانه اشاره کرد و گفت : خبرنگار موفق باید بر موضوعات روز جامعه اشرافیت داشته باشد و تشکل‌های صنفی مرتبط مانند خانه مطبوعات باید در افزایش سطح آموزش رسانه‌ها اقدام کنند.
معاون استاندار مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی و مرحوم جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران، گفت: خبرنگاران شهید و متعهد همچون این 2 نفر نمادی از اخلاق برای رسانه‌ها هستند .
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.