ناخدا دوم حسین اکبر زاده روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود : با توجه به عملکرد مطلوب تیم غواصی ایران در سه روز گذشته مسابقات و ثبت 2 رکورد جدید در مرحله ' عبور از میدان موانع ' و ' امداد و نجات غواص مصدوم ' یک گام به قهرمانی این دوره از مسابقات نزدیکتر شده است.
وی با اشاره به رقابت های روز گذشته این دوره از مسابقات در نوشهر گفت : در روز سوم این رقابت ها نیز اعضای پنج تیم شرکت کننده هر کدام براساس برنامه زمانبندی این مسابقات پنج مرحله را انجام دادند.
وی اظهار داشت : تیم غواصی ایران توانست در مرحله فلنچ (برقراری اتصالات لوله ها در زیر آب) با تلاش و دقت زمان خوبی را ثبت کند و در مقابل تیم روسیه به عنوان رقیب تیم ایران در مرحله برش و جوشکاری با وجود ثبت زمان خوب نتوانست به صورت کامل این مرحله را انجام دهد.
سرپرست تیم غواصی نیروی دریایی ارتش ایران با اشاره به عملکرد درخشان این تیم در این دوره افزود : تیم ایران برای کسب موفقیت در مسابقات بین المللی ارتش های جهان 2018 برنامه ریزی خاصی داشت و طی هفت ماه اردو در جنوب و شمال کشور و در گرما و سرما تلاش کرد.
چهارمین دوره مسابقات ارتش های جهان و سومین دوره مسابقات غواصی عمق برای نخستین بار در جمهوری اسلامی ایران در سواحل نوشهر با حضور بیش از یکصد شرکت کننده از ارتش های جهان در قالب پنج تیم از کشورهای آفریقای جنوبی ، ونزوئلا ، روسیه ، سوریه و ایران در حال برگزار است.
شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات در هفت آیتم غواصی عمق از جمله میدان موانع، جوشکاری و برشکاری زیرآب، فلنچ(برقراری اتصالات لوله ها در زیر آب) ، نجات زیر دریایی و کشتی مغروق، کار در فضای بسته و امداد و نجات غواص (Cpr) رقابت می کنند.
نمایندگانی از کشورهای چین، اندونزی، آذربایجان و قزاقستان ناظر این دوره از مسابقات در رشته غواصی عمق در نوشهر هستند.
بازی های بین المللی ارتش های جهان امسال در 28 رشته ورزشی به صورت همزمان در 7 کشور روسیه، چین، ایران، قزاقستان، آذربایجان، بلاروس و ارمنستان در رشته های مختلف برگزار می شود.
در 2 دوره گذشته مسابقات غواصی عمق تیم ایران به مقام نایب قهرمانی و تیم روسیه به قهرمانی دست یافته بود.
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.