به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد هادی امین ناجی روز یکشنبه در آیین معارفه رییس جدید دانشگاه پیام نور مازندران در ساری افزود : تقسیم بندی دانشگاههای پیام نور در 31 استان کشور به 10 منطقه مستند به اساسنامه این دانشگاه و تصمیم شورا عالی انقلاب فرهنگی و هیات امنای آن است.
وی توضیح داد : دانشگاههای پیام نور بر اساس مدل جمعیت یک میلیون و 200 هزار نفر ایجاد شدند و اکنون با کاهش تعداد دانشجو ، منطقه بندی می تواند به ارائه و اجرای برنامه های آموزشی به صورت متمرکز و هم افزا بینجامد.
براساس اعلام دانشگاه پیام نور کشور ، تعداد دانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی گذشته به 400 هزار نفر کاهش یافت .
معاون دانشگاه پیام نور کشور با تاکید بر این که منطقه ای شدن دانشگاه به معنای سلب اختیار از واحدهای استانی نیست ، گفت : دبیرخانه هر منطقه ، مسئول هماهنگی برای انجام امور است .
وی همچنین به سرانه فرهنگی 350 هزار ریالی هر دانشجوی دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود : تمامی این سرانه می بایست تنها صرف انجام امور فرهنگی این قشر شود .
ناجی گفت : در وضعیت فعلی کشور و دانشگاه به همدلی و همگرایی نیاز دارد و برای اداره دانشگاه هم افزایی همه اندیشه و گفتارها را داشته باشیم تا مجموعه خدمات شایسته را ارائه کنیم .
در این مراسم حجت الاسلام محمود شیخ اسلامی به عنوان رییس جدید دانشگاه پیام نور مازندران و مسول دبیرخانه منطقه 2 دانشگاه پیام نور کشور شامل استان های مازندران ، گیلان و گلستان معرفی شد .
18 واحد دانشگاه پیام نور در مازندران وجود دارد .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.