رئیس شورا پیگیری پروژه های ناتمام سال 96 را جز اولویت های کاری این نهاد ذکرکرد وگفت : انجام پروژه های رفاهی در مناطق محروم و کم برخوردار نیز در دستور کار بودجه سال 97 است.

به گزارش "ایلنا" از قائمشهر، رئیس شورای شهر قائمشهر بابیان اینکه ما به خبرنگاران اعتقاد و اعتماد داریم ،اظهار داشت : خبرنگاران پل ارتباطی ما با مردم هسستند.

سید هادی فضلی،رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر ، به بودجه 190 میلیارد تومانی  شهرداری و سازمان های تابعه اشاره کرد و افزود :  این میزان بودجه شامل  70 درصد بودجه های عمرانی و 30 درصد به عنوان هزینه های جاری در نظر گرفته شده است .

غلامرضا میرزایی دیگر عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به بدهی صد میلیاردی شهرداری که از دوره های قبل به جا مانده تصریح کرد : یک ماه ابتدای شروع به کار شورا در خصوص تعیین میزان بدهی شهرداری گذشت.

وی  وضعیت نامناسب اشتغال را یکی  از دغدغه های خود و همکارانش در شورا دانست و عنوان کرد :  امروزه در اصناف  به وضعیت نقطه سر به سر رسیده ایم .ماهانه 200 پروانه صنفی صادر می شود و از طرف دیگر هم 200 پروانه دیگر به دلیل وضعیت بد اقتصادی باطل می شود.

میرزایی حاشیه رودخانه تلار را مختص به مردم قائمشهر دانست و افزود : فضای این قسمت بسیار مناسب است و با مدیریت صحیح می توانیم این قسمت را  به عنوان مرکز گردشگری کشوری آماده و معرفی کنیم.

محمدعلی شیرسوار هم  ضعف بزرگ شورای پنجم را نداشتن سخنگو دانست.

 شیرسوار عامل دغدغه های موجود را کمیسیون های 5 نفره شورا عنوان کرد و گفت :  تا زمانی که کمیسیون ها متشکل از 5  نفر می باشند و تصمیمات شورا با فشار بیرونی اتخاذ می شود از ما انتظار رشد و پیشرفت نداشته باشید .

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.