رئیس پلیس راه استان مازندران شب جمعه به خبرنگار ایرنا گفت : ترافیک در محورهای هراز محدوده پارک جنگلی آمل و کندوان محدوده مرزن آباد ، سنگین است .
سرهنگ علیرضا قدمی همچنین به ترافیک مقطعی در مسیر ساری و کیاسر اشاره کرد و افزود : با توجه به حضور مردم و مسافران در روستاها و مناطق ییلاقی این جاده ها ، ترافیک سنگینی در این مناطق بویژه در سه راهی تاکام وجود داشت .
وی ادامه داد : حضور پرتعداد مسافران و نیز افراد بومی در مناطق ییلاقی و بالادست مازندران و بازگشت همزمان آنها در اواخر روز جمعه باعث می شود که آنها در ساعتها در ترافیک بمانند .
رئیس پلیس راه مازندران گفت : همین شرایط ویژه باعث شد امروز نیز بسیاری از مردم در ترافیک سه ساعته جاده ها معطل بمانند .
وی اضافه کرد : مسیر های ییلاقی و کوهستای لفور سوادکوه شمالی ، سنگده در ساری ، جواهرده ، سه هزار و 2 هزار از محورهای شلوغ امروز هستند .
به گفته سرهنگ قدمی با حضور نیروهای پلیس راه و راهداری و هدایت خودروها تلاش شده تا تردد در این مسیرها روان شود .
وی همچنین گفت : با توجه به حجم بالای ترافیک در جاده کندوان ، این مسیر تا ساعت یک بامداد یک طرفه خواهد بود .
مازندران همه ساله میزبان 30 میلیون مسافر است و سرازیر شدن حجم بالای مسافر در تعطیلات بویژه تعطیلات آخر هفته مشکلاتی نظیر ترافیک را به همراه دارد .
برغم وجود بیش از 10 هزار کیلومتر جاده در مازندران و ساخت راههای جدید در این استان طی سالهای اخیر ، اما به نظر می رسد این راهها جوابگوی این حجم بالای تردد خودروها را ندارد به طوریکه پایان برنامه سفر اکثر مسافرانی که به مازندران می آیند با ترافیک کلافه کننده در جاده های استان گره می خورد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.