روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری اعلام کرد که وقوع یک مورد آتش سوزی امروز پنجشنبه در روستای فرح آباد شهر ساری به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده شد .
براساس گزارش این سازمان ، ماموران آتش نشانی فرماندهی عملیات آتش نشانان ایستگاه یک و چهار به محل حادثه اعزام شدند .
رئیس اداره عملیات آتش نشانی ساری گفت : این حادثه در جاده دریا روستای فرح آباد در قسمت پیلوت یک ساختمان 2 طبقه رخ داد .
اسماعیل حسین زاده افزود : بنا به گفته شاهدان این حادثه ، آتش سوزی از موتور سیکلت شروع شد و پس از آن آتش به گالن های 20 و 60 لیتری ذخیره بنزین که در آن حوالی وجود داشت ، منتقل شد .
وی ادامه داد : با گسترش آتش سوزی ، آتش به سرعت به طبقه اول که یک ساختمان نیمه کاره با سقف یونولیت بود سرایت کرد و موجب دود گرفتگی ساختمان در طبقه دوم شد ویک نفر نیز دچار سوختگی شد .
وی به مردم هشدار داد از ذخیره سازی بنزین که از مشتقات نفت و قابلیت اشتعال بالا دارد ، بپرهیزند .
انتشار اخبار و شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر کمبود بنزین در جایگاه های سوخت مازندران باعث شد تا طی روزهای اخیر صف های طولانی خودرو در این جایگاه ها ایجاد شود .
همچنین برخی از مردم نیز مبادرت به ذخیره بنزین در گالن و بشکه ها کردند این مساله خود تبعاتی همچون آتش سوزی را به همراه دارد .
در همین حال مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ساری با اشاره به نبود مشکل در تامین و توزیع بنزین در جایگاههای استان گفت : علاوه بر اینکه دریافت بنزین مازندران از طریق خطوط لوله انجام می شود به صورت جاده ای نیز کمک هایی به این استان سرازیر شده است .
حسینعلی طالبی افزود: تامین بنزین مازندران از طریق جاده از استان های کرمان ، یزد ، تهران و اصفهان انجام شد .
وی از مردم خواست تا به شایعات کمبود بنزین در جایگاه های سوخت مازندران توجه نکنند و از ذخیره سازی بنزین این ماده آتش زا در منزل خودداری بکنند .
گفتنی است در سه ماه نخست امسال بیش از 145 میلیون لیتر نفتگاز و حدود 19 میلیون لیتر نفت سفید درمازندران توزیع شد .
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.