مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران از انجام بالاترین سطح جراحی های آنژیو گرافی و آنژیو پلاستی مغز در بیمارستان ولیعصر قائمشهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری،محمد خورشیدی،مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران ظهر امروز در نشست با هیات مدیره کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه با وجود مشکلات اقتصادی حاکم در 2 ماهه گذشته با وجود تمامی مشکلات تلاش کردیم  بیشترین خدمات رسانی را به کارگران و بازنشستگان تامین اجتماعی داشته باشیم.

در این جلسه که با هدف هم اندیشی جهت برون رفت از مشکلات موجود بازنشستگان برگزار گردید، محمدخورشیدی گفت: با تلاش های همکارانم در بیمارستان ولیعصر قائم شهر تعداد عمل ها به میزان دو برابر افزایش یافته است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: با وجود تمامی کمبود هایی که در بحث تهیه لوازم مصرفی پزشکی و تجهیز لوازم اتاق عمل  برای بیماران وجود دارد،تلاش کردیم که بهترین نوع این محصولات را با بهترین برند ها تهیه و در اختیار کادر مربوطه برای خدمات رسانی بهتر و با کیفیت تر  قرار دهیم.

خورشیدی بیان کرد: باید با افتخار اعلام کنم که امروز شاهد انجام شدن بالاترین سطح جراحی های  آنژیو گرافی و آنژیو پلاستی مغز در بیمارستان ولیعصر قائمشهر به بهترین شکل ممکن برای کارگران و بازنشستگان هستیم.

 وی با اشاره به بدهی 17 میلیارد تومانی مدیریت درمان مازندران به شرکت بازرگانی تامین اجتماعی بابت خرید لوازم مصرفی و درمانی بیمارستان های تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران گفت:با وجود تمامی مشکلات اقتصادی موجود درصدد هستیم که ظرف چند هفته آینده مجددا قرارداد  جدیدی جهت تامین لوازم مصرفی و درمانی بیمارستان های تحت پوشش مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران با شرکت نام برده منعقد کنیم.

خورشیدی با اشاره به بدهی های تامین اجتماعی به بیمارستان های خصوصی  گفت: استان مازندران در پرداخت بدهی های مربوط به بیمارستان های خصوصی رتبه دوم کشور را داراست.

مدیریت درمان تامین اجتماعی مازندران در پایان با نگرانی از وضع موجود گفت: امیدوارم هرچه زودتر شرایطی محیا شود تا در خدمات رسانی به بیماران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی وقفه ای ایجاد نشود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.