حجت الاسلام محمود نظری فرزند این روحانی مازندرانی عصر دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که آیت الله نظری برای ادامه روند درمان و کنترل وضعیت سلامت به توصیه پزشکان صبح امروز در بیمارستان بستری شد .
وی افزود : با توجه به کهولت سن آیت الله نظری و مبتلا شدن به برخی درد مفاصل ، انجام یکسری اقدامات چکاب مطرح شد .
فرزند آیت الله نظری گفت : خوشبختانه پدرم از نظر شرایط جسمانی وضعیت مساعدی دارد و مشکلی وجود ندارد .
وی از مردم مومن و ولایتمدار مازندران خواست تا برای شفای این عالم جلیل القدر کشور دعا کنند .
حجت الاسلام نظری در پاسخ به زمان مرخص شدن آیت الله نظری از بیمارستان گفت : پزشکان در خصوص زمان مرخص شدن وی نظری ندادند و مشخص نیست تا چه زمانی ایشان در بیمارستان بستری خواهند بود .
آیت الله عبدالله نظری متولد سال 1319 در شهر زیراب ،از علما و شخصیت های دینی و انقلابی استان مازندران به شمار می رود که در میان مردم از جایگاه و محبوبیت ویژه ای برخوردار است .
آیت الله نظری در بحبوبه انقلاب اسلامی نقش اثرگذاری در تبلیغ انقلاب در میان مردم مازندران داشت به طوری که او به همراه مرحوم حجت الاسلام مصطفی مصطفوی پیام همراهی مردم زیراب با انقلاب را به امام خمینی منتقل می کرد .
در زمان حضور امام خمینی (ره ) در نوفل لوشاتو ، آیت الله نظری به مدت یازده روز در آنجا حضور داشت و به همراه بنیانگذار انقلاب اسلامی 12 بهمن سال 1357 به ایران آمد .
آیت الله نظری پس از انقلاب در ساری درس خارج از فقه و اصول را تدریس می کند و افراد و علمای بسیاری از محضر این عالم ارزشمند مازندران کسب فیض می کنند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.