فصل جدید مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی باشگاههای کشور با حضور 16 تیم شامل 8 تیم در رشته آزاد و 8 تیم در رشته فرنگی برگزار می شود.
بیمه رازی بابل ، شهر بی نقطه ساری ، ستارگان ساری ، پتروشیمی بهشهر و آرش بابل پنج تیم مازنی حاضر در لیگ برتر کشتی آزاد هستند .
تنها تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر کشتی فرهنگی نیز تیم سید بابل است .
رییس هیات کشتی مازندران عصر یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت که تیم بیمه رازی بابل و شهربی نقطه ساری در این فصل در گروه یک با تیم های راه و شهرسازی گلستان و رعد پدافند در لیگ برتر کشتی آزاد همگروه شدند.
اصغر ثمربخش افزود : تیم ستارگان ساری ، پتروشیمی بهشهر و آرش بابل و شهدای پاس هم در گروه دوم به مصاف هم خواهند رفت.
وی با بیان اینکه با عدم صعود تیم دوشه هراز آمل از مسابقات لیگ دسته یک، تیم سیدبابل تنها نماینده مازندران توانست جواز حضور دررقابتهای لیگ برتر کشتی فرنگی باشگاه های کشور را کسب کند ، ادامه داد : تنها نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی فرنگی در گروه نخست با تیم های بیمه رازی ، شهدای مدافع حرم و آنزان پاس ایذه همگروه شده است .
ثمربخش گفت که سینا صنعت ایذه ، شهرداری اردبیل ، شهرما شهرداری مشهد و رعد پدافند کاشان چهار تیم گروه دوم این مسابقات هستند.
وی حضور تعداد تیم های شرکت کننده را ناشی از ظرفیت بالای کشتی مازندران عنوان کرد و افزود : البته ما مخالف حضور پرتعداد تیم های مازندرانی نیستم ، اما این وضعیت برگزاری و میزبانی مسابقات در سطح لیگ برتر را در شهرهای استان که با کمبود امکانات زیرساختی مواجه هستند با مشکل مواجه خواهد کرد.
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.