به گزارش خبرنگار ایرنا ، نخستین کلنیک امروز شنبه با همکاری جمعی از اساتید و کارشناسان حوزه کارآفرینی و اشتغال استان در ساری آغاز به کار کرد و قرار است به سایر شهرستان ها هم گسترش یابد.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) مازندران در آیین آغاز به کار این کلینیک گفت که در این مرکز سعی می شود تا بهره گیری از ظرفیت اساتید و کار آفرینان موفق استان ، دلایل عدم موفقیت طرح های اشتغالزا و یا کندی اجرای طرح ها بررسی و ریشه یابی شود.
رضا نوروزی افزود : کمیته امداد خودکفایی و استقلال مددجویان در زمینه اشتغال را پیگیری می کند و در این مسیر تنها به پرداخت تسهیلات اکتفا نمی کند .
وی ادامه داد : مددجویان گاهی افراد بدون اطلاع در زمینه تولید و بازاریابی محصولات هستند و در روند فعالیت ها به مشاوره های تخصصی در این حوزه ها نیاز دارند که در این کلینیک ها به آنها ارائه می شود .
مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت که در هر کلینیک کسب و کار خرد حدود 20 نفر از اساتید دانشگاهی و کارشناسان با تجربه در حوزه کارآفرینی حضور دارند و به صورت رایگان خدمات مشاوره ای لازم را ارائه می کنند .
وی افزود : همچنین مددجویانی که در زمینه فضای کسب و کار خود با مشکل مواجه هستند به این کلینیک ها ارجاع می شوند تا آموزش های لازم را فرا گیرند.
نوروزی گفت که کلینیک کسب و کار مشاغل خرد بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته بزودی در شهرهای نوشهر و رامسر در غرب مازندران هم راه اندازی می شود .
کمیته امداد امام مازندران پارسال با اجرای طرح های اشتغالزا زمینه اشتغال پنج هزار و 300 مددجوی را فراهم کرد ولی در این میان 70 طرح به دلیل مشکلات در روند اجرا قرار است به کلینیک تازه تاسیس معرفی شوند .
2096/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.